Acest anunt a expirat la data: 02.01.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati / Realizari: • Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Pachet salarial atractiv; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; • Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; • Oportunitati de promovare; • Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.

Cerinte

Cerinte • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistenta; • Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office, viteza mare de dactilografiere; • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj; • Experienta anterioara sau studii in domeniul bancar reprezinta un avantaj.

7 pozitii disponibile 10 persoane au aplicat deja

Joburi similare