Acest anunt a expirat la data: 08.02.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

•Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.); •Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului; •Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului; •Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre client; •Informarea periodica a clientilor in legatura cu modificarile legislative din domeniu, inclusiv acordarea de suport si consultanta acestora.

Cerinte

•Minimum 2 ani experienta in salarizare; •Persoana dinamica, proactiva; •Absolvent de studii superioare – de preferat; •Excelente abilitati de comunicare; •Limba engleza avansat; •Capacitate de organizare si coordonare a proiectelor desfasurate simultan.

1 pozitii disponibile 11 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare