Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilităţi: • Preia şi tratează conform procedurilor interne sesizările apărute prin email, telefonic sau din sistemul de monitorizare; • Monitorizează buna funcţionare a serviciilor oferite clienţilor B2B din portofoliul departamentului, strategici si wholesales; • Implementează/reconfigurează/upgradează servicii şi echipamente oferite clienţilor, in scopul restabilirii serviciilor; • Raportează orice problemă cu implicaţii majore în activitatea clienţilor sau a infrastructurii UPC.

Cerinte

• Studii superioare finalizate într-unul din domeniile IT, telecomunicaţii, automatică, calculatoare, reprezintă un avantaj; • Cunostinte CCNA/JNCIA sau experienţă echivalentă. Certificarea reprezinta un avantaj; • De preferat minim 1 an experienţă pe un post asemanator, într-o companie de telecomunicaţii; • Cunoştinţe arhitecturi si protocoale de retea : Ethernet, TCP/IP, Spanning Tree , 802.1Q, ARP, NAT, VPN, MPLS, EIGRP, OSPF, DHCP, DNS, SNMP, QoS, Fibre Channel • Obligatoriu cunostinte BGP • Cunoştinţe nivel de baza cu privire la sisteme de operare Linux/Unix; • Cunostinte despre Python, Bash, Perl - reprezinta un avantaj • Atitudine pozitivă şi orientată către client; • Bune abilităţi de comunicare; • Cunoaşterea limbii engleze; cunoaşterea altor limbi constituie un avantaj; • Disponibilitate pentru lucrul în ture.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare