Acest anunt a expirat la data: 04.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Angajam ”Specialist Contact Center” pentru unul dintre clientii nostri, o companie internationala de produse cosmetice, cu sediul central in Bucuresti. Atributiile Specialistului de Relatii cu Clientii: - Preia apeluri si e-mail-uri pe care la rezolva conform procedurilor; - Raspunde solicitarilor pe chat; - Rezolva sesizari, ofera informatii despre produse, comenzi, etc.); - Asigura suport clientilor si pastreaza o relatie buna cu acestia; - Ofera informatii despre ofertele produselor si prezinta produsele in scop promotional; - Inregistreaza clientii noi in sistem; - Coopereaza cu celelalte departamente ; - Raspunde de corectitudinea datelor, a documentelor intocmite si a informatiilor oferite, indiferent de mijlocul de comunicare; - Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor primite in cadrul companiei.

Cerinte

Cerinte: - Studii superioare; - Limba engleza, nivel mediu; - Competente digitale; - Abilitati foarte bune de comunicare; - Persoana orientata catre client; - Disponibilitate deplasari in tara; - Experienta in call-center constituie un avantaj. Beneficii: - Salariu avantajos si tichete de masa; - Asigurare medicala privata; - Produse cosmetice; - Bonus de performanta; - Mediul de lucru placut si dinamic.

2 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare