Acest anunt a expirat la data: 08.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI: a. Intocmeste contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare a contractelor de munca, fise de lichidare; b. Efectueaza recrutarea de personal pentru angajarea pe diferite posturi in cadrul companiei; c. Efectueaza evaluarea periodica a angajatilor la intervale de timp stabilite de comun acord cu conducerea companiei; d. Depisteaza, in urma evaluarilor, nevoile de instruire ale angajatilor si urmareste implementarea unor metode pentru o mai buna desfasurarea a activitatii in firma; e. Supervizeaza si se implica, dupa caz, in activitatea de medicina muncii; f. Opereaza toate modificarile in sistemul programul Revisal corect si la timp. g. Centralizeaza si verifica pontajele, in vederea calculului salarial. h. Calculeaza si opereaza corespunzator drepturile salariale, concediile medicale, concediile de odihna si orice este necesar in aplicatia de salarizare .i. Centralizeaza si verifica programarea anuala a concediilor de odihna. j. Intocmeste corect si la timp declaratiile 112 si 205 in WinMentor. k. Genereaza centralizatoarele de salarii, impozitele si taxele aferente. l. Intocmeste avertismente scrise si convocari la cercetari disciplinare si participa la acestea. m. Gestioneaza dosarele de personal la nivel de grup. n. Urmareste si aplica prevederile legale in domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale. o. Mentine legatura cu ITMB, Casa de Pensii, Casa de Sanatate din Bucuresti si din tara, A. N. O . F. M. p. Mentine legatura cu dezvoltatorul aplicatiei de salarizare. q. Centralizeaza documentele de SSM si PSI, mentinand legatura cu persoana abilitata sa le intocmeasca. r. Centralizeaza rezultatele evaluarilor trimestriale, semestriale si anuale. s. Realizeaza diverse rapoarte specifice activitatii de Resurse Umane. t. Centralizeaza datele necesare rapoartelor statistice solicitate de catre Institutul National de Statistica. u. Intocmeste dosarele in vederea recuperarii sumelor din FNUASS si AMOFM.

Cerinte

CERINTE: -Absolvent/a de studii superioare. -Minimum 3 ani experienta in recrutare,administrare, salarizare. -Atestat Inspector Resurse Umane. -Experienta in selectia si recrutarea personalului pentru companie. -Foarte bune abilitati de operare in Microsoft Office (mai ales, Excel), WinMentor. -Atentie concentrata si distributiva. -Rezistenta la efort intelectual prelungit. -Disponibilitate program prelungit si pentru deplasari in tara. -Capacitate deosebita de relationare interumana. -Flexibilitate in gandire. -Capacitate de a redacta rapoarte, de a sintetiza si clarifica situatii. - Persoana ordonata, analitica, pragmatica,excelente abilitati de organizare si coordonare. -Permis de conducere categoria B.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare