Acest anunt a expirat la data: 05.08.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Evaluarea riscurilorprivind securitatea si sanatatea angajatilor si elaborarea unui plan si a instructiunilor de prevenire si protectie, in functie de particularitatile activitatii desfasurate - Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de securitate si sanatate in munca, in functie de particulatitatile proceselor de munca din organizatie , de numarul de angajati, de riscurile de accidente si imbolnaviri profesionale - Verificarea modului in care se aplicare glementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incedii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator

Cerinte

- Studii superioare tehnice sau medii de specialitate - Minim 3 ani experienta practica in domeniu - Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca - Cursuri generale de legislatia muncii - Cunostinte de operare PC: Word , Excel, programe de baza de date - Comunica si stabileste usor relatii interumane - Prezentabil , inspira incredere - Spirit de competitie, dorinta de reusita si de a evolua continuu - Capacitate de previziune - Abilitati de negociere , diplomatie, tolerant - Stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari - Organizeaza eficient informatiile si prioritizeaza corectactivitatile - Isi asuma riscuri controlate si il motiveaza reusita - Dinamic si problem solving - Atitudinepozitiva de tip “ to do “

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare