Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Principalele responsabilitati: Pregateste rapoartele financiare ale companiei, standard sau ad-hoc, conform politicilor de grup; Pregateste Business case-urile (construire, urmarire, analiza si interpretarea rezultatelor si tendintelor); Gestioneaza activitatea de Analiza Financiara prin realizarea de analize, evaluari, calcule de indicatori, evolutii , segmente, produse, piete; Coordoneaza membrii echipei si tine legatura cu alte departamente pentru culegerea informatiilor si procesarea lor pentru raportari periodice catre management si actionari; Contribuie la intocmirea narativelor la fiecare varianta de buget sau forecast transmisa catre actionari si management; Contributie la imbunatatirea sistemelor si procedurilor de raportare financiara.

Cerinte

Experienta anterioara minim 2 ani in analiza financiara; Studii superioare; Cunostinte Excel - nivel avansat; Powerpoint - prezentari si grafice; Engleza de afaceri; Orientare catre client, actiune si rezultat; Rezolvarea problemelor; Organizare si planificare si Time Management; Managementul proceselor; Integritate si incredere.

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare