Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

• Realizeaza operațiunile de depozit, urmarind obiectivele de resurse umane: recrutare, selectie, orientare, formare, planificare, coaching, consiliere si disciplinarea angajatilor • Comunica asteptarile de locuri de muncă, monitorizeaza, evalueaza, planifica și revizuieste măsuri de compensare in caz de deviatii si aplicarea politicii și procedurilor interne • Realizeaza operatiuni eficiente de depozitare si face recomandari pentru planuri strategice, pregateste si executa planurile de actiune, realizarea de audituri si identifica tendintele • Se incadreaza in obiectivele financiare ale depozitului prin deprognozarea cerințelor, pregatirea unui buget anual, a cheltuielilor de planificare, analizand variatiile si initiind actiuni corective • Dezvolta operatiunile de depozit prin determinarea cerintelor de manipulare si depozitare de produse, dezvoltarea, punerea in aplicare a politicilor si procedurilor, dezvoltarea proceselor de receptie, utilizarea echipamentelor, managementul inventarului si de livrari • Dezvolta structura depozitului de planificare a layout-ul, fluxului de materiale precum si sisteme de manipulare a produselor; evaluarea si recomandarea de noi echipamente • Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos stabilind si urmarind aplicarea standardelor si procedurilor, precum si respectarea reglementarilor legale • Asigura proprietatea companiei la nivelul depozitului prin dezvoltarea de politici si proceduri de protectie si de acces, coordonarea patrulelor cu departamentul responsabil de securitate • Coreleaza operatiunile de depozit cu directia organizatiei prin realizarea rezultatelor aferente dupa cum este necesar

Cerinte

• Absolvent/a de studii superioare • Experienta relevanta in logistica si coordonare • Bune cunostinte de limba engleza / germana • Cunostinte de operare in sistemul SAP • Capacitate de organizare: sa realizeze operatiuni eficiente de depozitare si sa faca recomandari pentru planuri strategice • O persoana cu initiativa, care identifica tendinte de imbunatatire • Orientare spre rezultat: sa pregateasca si sa execute planuri de acțiune • Orientare spre reguli: dezvolta si aplica politici pentru receptie, utilizare echipamente de protectie si acces si mentine nivelul de 5S • Capacitate de coordonare: ghideaza echipa pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul depozitului

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare