Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Moldova

Descrierea jobului - Moldova

Responsabilitati : - Coordoneaza o echipa de 6-8 asistenti contabili ; - Organizeaza si monitorizeaza activitatea zilnica a echipei, asigura obiectivele cantitative si calitative fixate si identifica eventuale intarzieri / dificultati oferind suport pentru depasirea lor; - Stabileste intalniri atat cu echipa cat si cu personalul din celelalte departamente/echipe pentru a aborda anumite subiecte cheie din activitatea zilnica ; - Transmite catre colaboratori/manageri ierarhici rapoartele de activitate zilnica, saptamanala, lunara a echipei si semnaleaza eventuale intarzieri si probleme identificate; - Analizeaza rezultatele echipei, pregateste si propune spre validare managerilor ierarhici din cadrul departamentului financiar-contabil, planninguri si strategii de lucru pentru membrii echipei; - Ofera training si coaching noilor membri ai echipei ; - Este implicat/a in procesul de evaluare al membrilor echipei; - Motiveaza echipa si creeaza o atmosfera placuta la locul de munca; - Raspunde de respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informaţiilor; - Se asigura de respectarea procedurilor si a strategiilor stabilite. Beneficii: Beneficii : - Formari la nivelul companiei si internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal: Iubiţi limba franceză, comunicaţi la nivel avansat și vă treziţi uneori gândind cu voce tare « en français ». Sunteţi descurcareţ(ă), autonom(ă), entuziast(ă) deci …sunteţi persoana perfectă și vă aşteptăm în echipa de Contabilitate la sediul nostru din Chisinau. Candidatul ideal : - Studii superioare finalizate (minimum lucrare de licenta); De preferat – studii in domeniul financiar-contabil; - Un nivel avansat de limba franceza atat in scris cat si citit ( nivel minimum B2) - 1-3 ani experienta in managementul unei echipe (poate reprezenta avantaj experienta in coordonarea unei echipe financiar-contabile); - Bune abilitati de comunicare orala si scrisa in limbile romana si franceza si orientare catre client; - Capacitati de analiza si sinteza; - Leadership; - Flexibilitate, organizare si management al timpului; - Operare MS Office(Word, Excel, Powerpoint) - nivel mediu; - Cunostinte SAP – pot reprezenta un avantaj;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare