Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Moldova

Descrierea jobului - Moldova

Iubiţi limba franceză, comunicaţi la nivel avansat și vă treziţi uneori gândind cu voce tare « en français ». Sunteţi descurcareţ(ă), autonom(ă), entuziast(ă) deci …sunteţi persoana perfectă și vă aşteptăm în echipa Payroll la sediul nostru din Chisinau. Responsabilitati : - Analizeaza rezultatele echipei coordonate in cadrul proiectului de salarizare, pregateste si valideaza impreuna cu Managerul functional planninguri si strategii de lucru; - Pregateste si conduce intalniri de echipa si individuale cu membri echipei coordonate; - Motiveaza si mentine un bun climat de lucru in cadrul echipei pe care o coordoneaza, dar si in cadrul intreprinderii; - Stabileste obiective individuale cantitative si calitative pentru echipa pe care o conduce, cu aprobarea Managerului de Proiect functional; - Raporteaza Managerului de Proiect functional rezultatele lunare ale echipei coordonate (evolutie productivitati, etc.) si propune solutii de ameliorare a rezultatelor; - Analizeaza dosarul angajatului pentru a stabili situatia acestuia inaintea angajarii; - Comunica prin telefon sau prin e-mail cu sefii de magazin din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea fluturasilor de salariu ai salariatilor clientului; - Inregistreaza elementele variabile ale salariatului (avansuri, prime, etc) in programele puse la dispozitie; - Verifica stadiul concediilor medicale ale salariatilor si inregistreaza datele, astfel incat sa se realizeze demersurile administrative obligatorii, in termenele prevazute; - Realizeaza declaratii lunare, trimestriale si anuale in vedere platii asigurarilor sociale; Beneficii: Beneficii : - Formare la nivelul companiei si internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal : - Studii superioare finalizate (minim lucrare de licenta) ; Pot reprezenta avantaj studiile in domeniul financiar/economic; - Un nivel avansat de limba franceza ( nivel minimum B2) - 1-3 ani experienta in managementul unei echipe (poate reprezenta avantaj experienta in coordonarea unei echipe financiare/economice); - Bune abilitati de comunicare orala si scrisa in limbile romana si franceza; - Capacitatea de a analiza, sintetiza si de a prezenta succint informatii; - Leadership, orientare catre client si catre rezultate; - Flexibilitate, organizare si management al timpului; - Disponibila/a pentru training timp de 3 luni la sediul central din Bucuresti; - Operare MS Office(Word, Excel, Powerpoint) - nivel mediu;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare