Acest anunt a expirat la data: 26.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

RESPONSABILITATI: - Efectueaza instalari si configurari pentru echipamente de birou (imprimante multifunctionale si copiatoare) si integrarea acestora in programe de monitorizare, la sediul firmei si la cel al beneficiarilor; - Pastreaza contactul cu clientul; - Factureaza serviciile prestate clientului; - Gestioneaza documentele specifice departamentului.

Cerinte

CANDIDATUL IDEAL: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic (constituie un avantaj); - Inclinatie tehnica; - Cunostinte de configurare echipamente de retea, instalare software. Notiuni despre Active Directory, LDAP, porturi, firewall. - Experienta profesionala de minim 2 ani in domeniu pe un post similar (instalare, configurare echipamente de retea: router, switch,server); - Cunostinte operare PC (Windows, MS Office); - Limba engleza vorbit/scris nivel mediu; - Permis auto categoria B; - Persoana organizata, cu abilitati de comunicare, spirit de echipa, dinamic si orientat catre client.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare