Acest anunt a expirat la data: 14.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg care să ofere asistentă informatică și tehnică tuturor utilizatorilor noștri. Te identifici? Te așteptăm « să vorbim IT » ! - Asigură suport informatic pentru utilizatorii societătii, cât și ai clientului francez; -Tratează toate incidentele tehnice prin intermediul sistemului de ticketing – GLPI; - Garantează fiabilitatea infrastructurii informatice a site-ului (stații de lucru, servere, echipamente de rețea) - Asigură configurarea initială și funcționarea ulterioară a tuturor stațiilor de lucru; - Respectă procedurile de lucru; -Participă la redactarea procedurilor informatice; - Gestionează și menține parcul de sisteme informatice cu realizarea unei inventarieri periodice; - Răspunde de păstrarea confidentialitătii informațiilor și a documentelor legate de societate; - Propune proiecte de imbunătătire a activitătii departamentului; Beneficiile noului coleg: - Salariu atractiv; - Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei colectiv profesionist și motivat; - Training on-the-job la nivel național și internațional.

Cerinte

Competențe tehnice necesare: - WINDOWS (2008 Server, PRO 7); - Office 365; - Hardware (server, desktop); - Active Directory; - OSI System; - Certificări Microsoft, CISCO, constituie un avantaj; Profilul ideal: - Capacitatea de a stabili diagnosticul la distanță (PDR, LogMeIn, VNC, TeamViewer, etc.); - Capacitatea de a oferi asitenta utilizatorilor în situații de criză; - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător (minim A2) și limbă engleză la nivel mediu (minim B1); - Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare taskuri; - Bune abilități de comunicare; - Spirit de echipă; - Permis de conducere –avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare