Acest anunt a expirat la data: 14.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Suntem interesați să descoperim talent și pasiune pentru domeniul IT. Căutăm un coleg care să ofere asistentă informatică și tehnică tuturor utilizatorilor noștri. Te identifici? Te așteptăm « să vorbim IT » ! - Asigură suport informatic pentru utilizatorii societătii, cât și ai clientului francez; -Tratează toate incidentele tehnice prin intermediul sistemului de ticketing – GLPI; - Garantează fiabilitatea infrastructurii informatice a site-ului (stații de lucru, servere, echipamente de rețea) - Asigură configurarea initială și funcționarea ulterioară a tuturor stațiilor de lucru; - Respectă procedurile de lucru; -Participă la redactarea procedurilor informatice; - Gestionează și menține parcul de sisteme informatice cu realizarea unei inventarieri periodice; - Răspunde de păstrarea confidentialitătii informațiilor și a documentelor legate de societate; - Propune proiecte de imbunătătire a activitătii departamentului; Beneficiile noului coleg: - Salariu atractiv; - Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei colectiv profesionist și motivat; - Training on-the-job la nivel național și internațional.

Cerinte

Competențe tehnice necesare: - WINDOWS (2008 Server, PRO 7); - Office 365; - Hardware (server, desktop); - Active Directory; - OSI System; - Certificări Microsoft, CISCO, constituie un avantaj; Profilul ideal: - Capacitatea de a stabili diagnosticul la distanță (PDR, LogMeIn, VNC, TeamViewer, etc.); - Capacitatea de a oferi asitenta utilizatorilor în situații de criză; - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel începător (minim A2) și limbă engleză la nivel mediu (minim B1); - Foarte bună capacitate de organizare și prioritizare taskuri; - Bune abilități de comunicare; - Spirit de echipă; - Permis de conducere –avantaj.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare