Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - București si altele

Responsabilităţi: Pe parcusul celor 6 luni de training vei fi implicat in dezvoltarea profesionala cu participare la toate activitatile din cadrul magazinelor Praktiker parcurgand toate etapele de lucru si vei invata: Organizarea resurselor umane existente în vederea optimizării activităţii normale a magazinelor, Alocarea optimă a personalului pe departamente, ţinând cont de necesităţi, sezon, priorităţi; Organizarea activitatii de vânzare în magazin (expunerea mărfurilor conform planurilor de amenajare, aplicarea şi actualizarea preţurilor, prezentărilor suplimentare de mărfuri, consilierea clienţilor, achitarea contravalorii produselor, transportul acestora către clienţi); Coordonarea procesul de achiziţii a bunurilor de investiţii, în concordanţă cu necesităţile magazinului şi bugetul agreat. Supravegherea şi menţinerea starii bune de functionare a echipamentelor tehnice şi a instalaţiilor.

Cerinte

Educatie Studii superioare; Coordonarea unei echipe timp de minim 1 an; Cunostinte de operare pe calculator (MS Office), nivel mediu; Cunoştinţe de limba engleză (scris-vorbit nivel mediu); Abilitati Foarte bune abilităţi de comunicare şi inter-relaţionare; Capacitate de adaptabilitate si flexibilitate la nou; Foarte bune abilitati de formare si dezvoltare a echipelor; Focalizare pe rezultate; Atentie la detalii; Responsabilitate; Capacitate de asimilare, procesare si transmitere in mod corect a informatiilor; Disponibilitate la deplasari in tara de minim 90% din timpul de lucru;

1 pozitii disponibile 15 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare