Acest anunt a expirat la data: 19.08.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Esti in cautarea unui job care iti pune la incercare cunostintele despre oameni, spiritul de competitie si abilitatile de comunicare ? Iti doresti o evolutie profesionala intr-un mediu unde vei interactiona cu industrii competitive si inovatoare? Alatura-te echipei noastre si ai sansa unei cariere de succes! Ne dorim : - Minim 2 ani experienta anterioara in call center. Experienta anterioara pe proiecte cu specific financiar-bancar si auto reprezinta un avantaj; - Minim 6 luni experienta in coordonarea unei echipe; - Sa ai capacitate de organizare, planificare si control; - Sa ai studii superioare; - Sa iti poti organiza timpul asa incat la sfarsitul zilei sa pleci cu zambetul pe buze. Descrierea jobului: Cum arata o zi la serviciu: - Vei monitoriza activitatea zilnica a echipei si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice proiectelor; - Vei sprijini echipa in atingerea targetelor proiectelor prin: acordarea de suport echipei, preluare telefonica a solicitarilor complexe; - Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, feedback-uri, coaching si training-uri pentru agentii noi/existenti; - Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte; - Vei planifica task-urile zilnice in functie de resursele disponibile si deadline-urile aferente fiecarei activitati; - Te vei ocupa de evaluarea lunara a rezultatelor agentilor din subordine; - Vei controla interactiunile agentilor in aplicatiile specifice proiectului prin verificarea tichetelor create si prin evaluarea interactiunilor telefonice cu clientii; - Vei gestiona echipa in sensul retentiei personalului, a incurajarii performantei si a creativitatii, implicare in dezvoltarea profesionala a agentilor din subordine; - Vei previziona situatiile exceptionale in derularea activitatii pe baza unor analize logice si detaliate si vei propune solutii si actiuni pentru tratarea acestora.

Cerinte

Descrierea companiei: Valoris Center este una din companiile romanesti de top din domeniul serviciilor de contact center, avand peste 9 ani de experienta in piata de outsourcing. Interactionam cu clienti din toata lumea, folosindu-ne de telefon, email, live chat sau social media, iar in activitatea noastra zilnica folosim atat limba romana, cat si alte 7 limbi straine. Valoris Center desfasoara proiecte pentru clienti de renume din mai mult de 10 industrii diferite, iar candidatii care aleg sa faca parte din echipa Valoris Center au ocazia sa isi inceapa cariera alaturi de companii importante. Aplica acum si vino la interviu pentru a afla mai multe detalii!

3 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare