Acest anunt a expirat la data: 12.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Daca esti pasionat de tehnologie si detii cunostintele necesare pentru a fi un bun profesionist (Junior/Senior), iti asteptam cu entuziasm interesul! Descrierea jobului: • Asigurarea suportului echipei de helpdesk; • Identificarea solutiilor optime pentru rezolvarea incidentelor legate de software/calculatoare/retea. • Instalarea, configurarea, standardizarea si mentenanta serverelor Linux/Windows (servicii standard: router, mail, antivirus/antispam, web, ftp, samba, firewall, vpn, backup); • Analiza sistemului; • Asigurarea functionarii in standarde a serverelor cu ajutorul uneltelor de monitorizare; • Pregatirea documentatiei si raportarea activitatii catre clienti.

Cerinte

Profilul candidatului: Cerinte: • Absolvent studii medii/superioare (profil tehnic); • Avantaj: Experienta anterioara intr-o firma cu profil IT; • Cunostinte diagnosticare si depanare hardware si software; • Cunostinte in utilizarea soft-urilor de tip remote desktop; • Cunostinte in configurarea si depanarea conturilor de email ( POP3/IMAP/Webmail); • Cunostinte pentru instalarea/configurarea/depanarea softurilor office si cele uzuale (SO Windows, clienti email-outlook, thunderbird) cad, prelucrare foto; • Avantaj:Cunoștințe limbaj de programare bash, perl sau php sau webdesign HTML/CSS. Ce asteptari avem de la noul coleg? • Foarte buna capacitate de organizare, autonomie si initiativa; • Orientare catre calitate, respectarea termenelor stabilite, cu bune capacitati de comunicare, spirit de echipa; • Centrare pe rezultate-lucru eficient, abilitatea de a rezolva probleme; • Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala; • Responsabilitate; • Atitudine proactiva. Ce oferim?: • Salariu competitiv; • Bonusuri trimestriale; • Masina de serviciu, laptop; • Program flexibil • Decont transport

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare