Acest anunt a expirat la data: 07.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

 Menţinerea relaţiei cu clienţii – Creează şi menţine contactul cu clienţii; – Ajută clienţii în orice probleme legate de vehicule; – Este persoana de contact pentru orice probleme la locul muncii (servicii, reclamaţii cu privire la produse/service, timp de livrare);  Consultanţă – Acordă consultanţă clienţilor în probleme tehnice; – Acordă consultanţă tehnică despre service şi piese de schimb; – Identifică nevoile clienţilor;  Identifică potenţialul de vânzări – Întreţinere/prevenirea accidentelor; – Piese de schimb (inclusiv piese uzate, defecte, modificarea acestora pentru a fi folosite); – Oferte speciale; – Vehicule noi  Stabileşte cotele pentru servicii şi piese de schimb – Modifică cotele pentru a fi adaptate cerinţelor clienţilor; – Abordează clienţii pro-activ;

Cerinte

– Expertiză tehnică în vehicule; – Profesionist în serviciile compeniei (întreţinere, reparaţii/prevenirea accidentelor);  Suport tehnic şi consultant tehnic „în slujba clienţilor şi a camioanelor”  Identifică şi acţionează faţă de vânzările potenţiale „în slujba companiei” – Stabileşte cotele până la limita predefinită (în EUR)  Muncitor talentat şi minuţios;  Îşi desfăşoară munca în timp rezonabil:  Urmează reglementările tehnice standard;  Îşi desfăşoară activitatea conform prevederilor legale;  De încredere şi punctual;  Integru;  Descoperă lucruri ce pot fi îmbunătăţite şi face propuneri;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare