Acest anunt a expirat la data: 28.11.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Promovarea serviciilor de telefonie, catre clientii existenti ai companiei. Principalele responsabilitati: - Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori; urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului - Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului - Promovează produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile - Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor - Solicită ajutorul şefului de tură/ supervisorului/managerului ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie - Va permite supervisorului/managerului sa îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu la cel mai înalt nivel de profesionalism - Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de Call Center, comunicate de şeful ierarhic superior - Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra serviciilor şi aplicaţiilor informatice noi - Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor. Cunoaşte serviciile şi produsele companiei - Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru.

Cerinte

Proofilul solicitat: - Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: - Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere - Foarte bune abilităţi de comunicare - Foarte bune abilităţi de ascultare - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă - Stabilitate emoţională - Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru - Capacitate de a lucra în condiţii de stres - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi - Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei - Cunoştinţe PC. Ce oferim? - Training platit - Mediu de lucru exceptional - Echipa noua – posibilitatea reala de a promova - Salariu atractiv, la care se adauga bonuri de masa si sistem de bonusare - Posibilitatea de a lucra intr-un office building modern, nou, avand locatia langa statie de metrou - Program flexibil – puteti opta atat pentru norma de lucru full time, cat si part time (4 sau 6 ore).

10 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare