Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Responsabilitati: Identificarea si analiza nevoilor de training, in colaborare cu managementul Departamentului Customer Care; Realizarea si actualizarea materialor de training pentru a raspunde cerintelor si nevoilor identificate; Participarea activa la realizarea si implementarea programelor de dezvoltare; Realizarea si livrarea programelor interne de training; Monitorizarea, evaluarea si evidenta activitatilor de training livrate si a eficientei acestora.

Cerinte

Studii superioare; Minim 2 ani experienta relevanta/ pe un rol similar; Limba engleza – scris si vorbit - la nivel avansat; Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Power Point, etc.; Certificari specifice pentru un rol cu responsabilitati in zona de training; Orientare catre client; Orientare catre atingerea rezultatelor; Creativitate; Planificare si organizare; Foarte bune abilitati de interactiune; Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii; Integritate si incredere.

1 pozitii disponibile

Joburi similare