Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: Menține un contact permanent cu partenerii, pe toate subiectele legate de contract; Stabileste relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale; Se asigura de calitatea si cantitatea serviciilor partenerilor; Evalueaza performanța partenerilor în conformitate cu prevederile contractul, calculeaza bonus/malus; Furnizeaza partenerilor prognoze legate de volumul de lucrari estimate pentru perioadele urmatoare; Raporteaza periodic sau ad-hoc status-ul general sau particular, prin generarea de rapoarte noi sau completarea celor deja existente.

Cerinte

Studii superioare finalizate; Experienta in activitati de planificare, documentare, raportare reprezinta un avantaj; Limba engleza nivel mediu; Pachetul Microsoft Office ( Excel, Word, Power Point) Orientare catre client si rezultat; Organizare& Planificare& Time Management; Integritate si incredere

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare