Acest anunt a expirat la data: 24.09.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

Clientul nostru este una dintre companiile multinaționale lider în domeniul Business Process Outsourcing, prezent la nivel global în peste 40 de țări, cu peste 70 de mii de angajați. Locație: Ai fi dispus să te relochezi pentru a-ți îndeplini visul profesional? Acum ai ocazia să lucrezi și să trăiești în orașul declarat ca având cele mai bune condiții de trai din România: Brașov. 5 motive pentru a te reloca: · Beneficiezi de un pachet de relocare/sprijin; · Beneficiezi de susținere în procesul de integrare în cadrul organizației; · Ai șansa de a te dezvolta profesional într-un mediu de lucru plăcut; · Sparge monotonia! Descoperă un oraș nou, oameni noi, provocări noi; · Trăiești viața la înălțime la propriu și la figurat. Brașovul este la peste 1020 de m altitudine. Centrul operațional de la Brașov, unul din cele trei sedii deschise în România, oferă servicii multilingve asociate activităților de Contact Center (Outbound și Inbound) și Back-Office, specializate în gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții și partenerii, la nivel internațional. Responsabilități: - Operează toate serviciile electronice destinate clienților - preia și inițiază apeluri și e-mailuri, operează în baza de date; - Furnizează informaţii, acordă asistenţă, tratează reclamaţii prin telefon, e-mail sau chat, conform procedurilor şi instrucţiunilor de lucru; - Înregistrează fiecare apel, e-mail și chat preluat sau inițiat în baza de date, în conformitate cu procedurile de lucru. - Promovează imaginea companiei prin atitudine, cunoştinţe, orientare către client şi disponibilitate faţă de nevoile clienţilor. - Acordă suport colegilor mai puţin experimentaţi şi dovedeşte spirit de echipă. Beneficii - Primă de relocare/ instalare; - Training-uri specifice activității; - Pachet salarial peste media pieței; - Bonusuri de performanță lunare; - Posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional; - Asigurare medicală privată; - Mediu de lucru profesionist și plăcut.

Cerinte

- Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat; - Cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare; - Foarte bune abilități de comunicare; - Perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite; - Persuasiune și proactivitate; - Atitudine pozitivă și orientare către client; - Capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii.

10 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare