Acest anunt a expirat la data: 10.05.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Locații: Iași și Bacău Responsabilitățile postului: - Înregistrează toate semnalările preluate prin telefon și e-mail în sistemele specifice; - Întreprinde acțiuni conforme cu procedurile de lucru în vederea soluționării acestora; - Monitorizează buna funcționare a echipamentelor și acționează prompt la apariția alertelor specifice; - Realizează zilnic rapoarte de activitate în limitele de timp stabilite. Descrierea candidatului ideal: - Cunoștințe de limbă franceză - nivel avansat; - Cunoștințe de bază de utilizare a pachetului Microsoft Office.

Cerinte

Constituie un avantaj: - Experienta de lucru într-un mediu de Servicii Client; - Cunoștințe /experiență în utilizarea sistemelor de operare Windows - configurare / troubleshooting; - Noțiunile de rețelistică; - Cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel mediu / avansat. Aptitudini: - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; - Atenție la detalii. Pachetul de Beneficii include: - Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale / Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei; - Pachet beneficii atractiv: grilă de salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masa, asigurare medicală privată; - Programe de training specifice activității oferite de la începutul contractului de muncă; - Mediu de lucru internațional.

10 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare