{{ jobSearch.result && jobSearch.result.total != null ? jobSearch.result.total : '51' }} locuri de munca
Sortare {{jobSearch.getSelectedSorting()}} Nr. joburi pe pagina 10 25 50

Locuri de muncă în marketing

Carierele in marketing atrag angajati creativi și antrenati. Deși cele mai multe locuri de muncă in marketing sunt specializate, marketingul se bazează de obicei pe capacitatea de a potrivi percepția pieței cu planuri de acțiune realizabile.

Pentru angajatii aflati la inceput de drum, o carieră în marketing poate fi pretențioasă - orele lungi și deplasarile pe teren sunt adesea necesare - dar domeniul recompensează meritul și performanța.

Ce studii sau certificari sunt necesare pentru a avea un job în marketing?

O diplomă de licență este de obicei tipul de grad solicitat pentru a intra în lumea marketing-ului. Cu toate acestea, dacă doriți să vă angajati într-o poziție de conducere, veți avea cele mai bune oportunități dacă dobanditi o diplomă de master în Administrarea Afacerilor sau Marketing.

Ce face un profesionist in marketing?

În funcție de cariera aleasă, angajatii care lucreaza in marketing se angajează într-o mare varietate de sarcini de lucru. Iata care sunt câteva dintre sarcinile pe care profesioniștii de marketing le îndeplinesc:

  1. Negocierea contractelor, a articolelor de publicitate sau a produselor care vor fi publicate
  2. Cercetarea și planificarea campaniilor de publicitate
  3. Decide canalul prin care să faca publicitate, cum ar fi radio, televiziune, imprimare, online și panouri publicitare
  4. Negocierea contractelor
  5. Controleaza elementele și layout-urile creative
  6. Organizeaza studii de piață și analizeaza rezultatele acestora
  7. Elaborarea strategiilor de tarifare pentru produsele care urmează să fie comercializate, menținând bugetul clientului echilibrat cu nevoile firmei
  8. Face cunoștință cu clienții pentru a prezenta campaniile și a oferi sfaturi și strategii
  9. Monitorizeaza personalul și se asigura că termenele sunt îndeplinite

Care sunt căile de carieră pe care le puteti avea în marketing?

Domeniul marketing acoperă o gamă largă de optiuni de carieră, de la creative la analitice.

Aceste căi de carieră in marketing, pot duce la un loc de muncă în managementul produselor sau al mărcii, în care veți fi responsabili de succesul unui brand într-o piață competitivă. Profesioniștii in marketing își încep de multe ori propriile afaceri sau merg în funcții de conducere la companii sau firme de marketing. Domeniul marketing este exigent și competitiv, dar oferă recompense excelente pentru cei cu talent și dorinta de a excela.

Iată câteva tipuri comune de locuri de munca in marketing, pe care le puteti regasi si in cadrul portalului nostru:

Manageri de publicitate
Managerii de publicitate creează interes pentru produse și servicii și lucrează cu personalul de vânzări pentru a crea campanii de publicitate pentru clienți. Ei pregătesc, de asemenea, bugetele pentru aceste campanii. Există două tipuri de manageri de publicitate specializați: directori media, care supraveghează modul în care o campanie va ajunge la clienți prin utilizarea diferitelor tipuri de medii; și directori de cont, care gestionează conturile, dar nu participă la creație și output-urile media ale unei campanii.

Responsabili de relații publice
Acesti angajati sunt responsabili pentru menținerea unei imagini publice pozitive pentru baza de clienți și pentru generarea de comunicate de presă și programe de promovare a acestei imagini.

Managerii de marketing estimează cererea pentru un produs și identifică piețele în care produsul va prospera cel mai bine și va dezvolta strategii de stabilire a prețurilor pentru a maximiza cota de piață.

Managerii de brand sunt responsabili pentru crearea și instituirea de active de marcă pentru o companie sau un produs.

Managerii de vânzări direcționează forța de vânzări, stabilesc obiective și aplică proiecțiile de profit pentru echipă și pentru organizație.

Analiștii de cercetare de piață studiază condițiile pieței pentru a explora vânzările potențiale ale unui produs sau serviciu și a estima profitabilitatea acestuia; adună date despre cine va cumpăra un produs și la ce preț.

Sunteți interesat de acest domeniu, dar nu știți dacă un loc de munca in marketing este potrivit pentru voi? Cariere similare, în care vă puteți îmbina creativitatea și experiența de afaceri, includ designer grafic, editor, scriitor tehnic și estimator de costuri.

O mare varietate de joburi in marketing va asteapta pe Infomunca.