Tu ce ai da pentru a avea jobul perfect?

Jobul ideal poate fi gasit sub diverse forme iar ceea ce conteaza cel mai mult este sa faci ceea ce stii cel mai bine si ceea ce iubesti.
Fie ca abia ai terminat liceul, sau facultatea, ori vrei pur si simplu sa-ti schimbi locul de munca, gasirea unei loc de munca perfect necesita timp si multa rabdare.
De la invatand cum sa cauti, cum sa pui inainte punctele tale forte, la dobandirea de noi competente sau curajul pentru a face o schimbare, puteti descoperi cariera potrivita pentru tine.
Chiar daca sunteti prins intr-o pozitie pe care nu iti place, cu nici o ocazie reala de schimbare, exista inca modalitati de a gasi mai multa bucurie si satisfactie in ceea ce faci.
Iata 8 intrebari care va pot ajuta in gasirea unui job pe care sa il iubesti toata viata.

Primul pas in calatoria ta este de a intelege lucrurile de care esti pasionat, pe care le iubesti si pe care bineinteles, le faci cel mai bine. Pentru a face acest lucru, raspunde-ti la urmatoarele intrebari:

  • Ce ma trezeste dimineata din pat?
  • Daca nu as avea nevoie de bani, ce as face in viata?
  • Cand eram copil, care era cea mai mare fascinatie a mea?
  • Cand am fost atat de concentrat pe o activitate incat am pierdut notiunea timpului si ceea ce faceam?
  • Cum vreau sa fiu amintit in viata?
  • Ce cred eu fac cel mai bine?
  • Ce spun altii fac cel mai bine?
  • La ce lucru sunt cea mai laudat si imi sunt recunoscute meritele?

Odata ce aiin vedere raspunsurile la aceste intrebari vei descoperi lucrurile care te pasioneaza. Vei avea nevoie sa performezi in efectuarea acestor tipuri de sarcini pentru rezultate laudabile.
Retine ca jobul perfect va fi intotdeauna acela care se potriveste cu abilitatile, personalitatea si cunostintele tale
Odata ce ai o idee generala a carierei tale, ia-ti ceva timp pentru a -ti da seama ce aptitudini ai si ce aptitudini ai nevoie. Aceste aptitudini sunt numite competente transferabile, si pot fi aplicate la aproape orice domeniu. Iata cateva exemple:

  • experienta management si leadership
  • comunicare (scris si oral)
  • vorbitul în public
  • indemanarea
  • solutionarea conflictelor si mediere
  • gestionare a timpului în mod eficient
  • competente digitale
  • cursivitate limba straina