Lenea profanatoare

Acesta este primul comportament ce trebuie pus in capul listei. Nu este profanitatea in sine, ci lenea, cea care este nepotrivita unui angajat. La locul de munca lenea nu are ce cauta. Nici macar atunci cand esti prea grabit si alegi sa scrii prescurtat, sau iti este lene sa scrii cuvintele intregi – aceasta nu este o scuza.

Intarziatul

Intarziatul este o tendinta cu care fiecare dintre noi trebuie sa luptam din greu pentru a o combate din viata noastra. A fi la timp si a nu intarzia indiferent de tipul de intalnire este o chestiune de respect. Daca nu respecti aceasta regula,vei transmite un mesaj destul de neprofesionist. Si nu vrei asta.

Holbatul

Suntem cu totii oameni. Suntem mamifere. Remarcam indiferent de gen, persoanele de langa noi si suntem predispusi biologic sa fim atrasi. Cu toate acestea, ar trebui, de asemenea, sa avem auto-control pentru a ne mentine privirea sub control. Holbatul

Pollyannaishness

Intotdeauna am fost deranjat de faptul ca termenul "pollyanic" presupune a avea prea mult optimism nerealist. Cu toate acestea, atunci cand, dupa o situatie urata, un coleg sau angajat insista asupra faptului ca lucrurile sunt absolut in regula, in timp ce bunul simt iti spune ca nu sunt, submineaza profesionalismul lor.

Nestatornicia

A fi nestatornic inseamna a fii schimbator si iresponsabil. Nimanui nu ii plac persoanele care nu isi tin cuvantul sau promisiunile, asa ca incearca pe cat posibil sa ii respecti in primul tand pe ei, si apoi pe tine.

Dezorganizarea

(Oricine primeste mai mult de 1000 de e-mailuri pe zi, probabil, se incadreaza in aceasta categorie.) Majoritatea celor care conduc intreprinderi, stiu si inteleg faptul ca toti clientii asteapta sa ii se raspunda rapid. Ei doresc sa primeasca raspuns la intrebarile lor, dovedindu-le astfel ca esti in controlul situatiei. Daca nu iti poti controla fluxul de email-uri, clientii se vor intreba cum ai putea fi in controlul situatiei lor.

Incoerenta

Acesta este atat de evidenta, si totusi o multime de oameni, nu realizeaza cu adevarat importanta ei. Daca vrei sa te prezinti profesionist in fata oamenilor, invata sa fii coerent in vorbire si purtare.

Secretos

Desigur, cu totii avem viata noastra privata, iar de cele mai multe ori afacerile noastre nu implica viata personala. Dar, daca ascunzi informatii importante de la angajati sau clienti, reputatia ta ca lider, si ca persoana va avea, probabil, de suferint, facandu-i pe cei din jurul tau sa se intrebe daca pot avea incredere in tine.

Promitator

Probabil stiti de exemple de promisiuni care nu au fost indeplinite.
Antreprenorii de multe ori se bazeaza pe acest lucru, insa cheia este de a va asigura ca sunteti increzatori este sa fiti capabili sa tineti de promisiunile pe care le-ati facut.

Inselaciunile si minciuna

Acestea doua sunt evidente. Asa cum presedintele George W. Bush a incercat o data sa spuna: "Pacaleste-ma o data, rusine tie. Pacaleste-ma de doua ori, rusine mie."