102505

SPECIALIST RESURSE UMANE la SC POLYMONT SRL

  • România, Pitești
  • România, Pitești
  • Romania, Pitești
  • Romania, Pitești
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 07.02.2014
  • Numar referinta: 102505

Experienta

  • iunie 2009 - Prezent

    SPECIALIST RESURSE UMANE, SC POLYMONT SRL

    • Pitești, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    1) RECRUTARE SI SELECTIE PERSONAL : 
    
    - Redactarea şi publicarea anunţurilor de recrutare; 
    - Analiză şi selecţie cv-uri; 
    - Contactare candidati; 
    - Sustinere interviuri preliminare: organizarea interviurilor (de grup, individuale), testarea candidaţilor şi centralizarea rezultatelor; 
    - Verificare referinte;
    - Alcatuire shoort-list pentru interviul final sustinut de managerul de resurse umane;
    - Menţinerea la zi a bazei de date cu potenţialii candidaţi;
    - Actualizare baza de date, oferire feedback catre candidati cat si catre superiori;
    - Sustinere interviuri de exit cu angajatii in demisie sau cu incetare contractuala.
    
    2) INCADRARE PERSONAL  NOU ANGAJAT PE POST:
    
    - Prezentare structura societate, organigrama, regulament intern, proceduri general valabile la nivel de companie, proceduri specifice post, prezentare fisa post;
    - Intocmire si prezentare manualul angajatului; 
    - Asistarea angajatului in procesul de integrare in companie;
    - Asistarea managerului de RH in evaluarea angajatului in perioada de proba, evolutia performantelor profesionale cat si adaptarea la cerintele companiei.
    
    3) ADMINISTRARE PERSONAL:
    
    Cadru legal : 
    
    - INTOCMIRE ACTE CONFORM LEGII:
      - intocmirea  contract de munca pe perioada determinata / nedeterminata;
      - acte aditionale; 
      - decizii de incetare;
      - adeverinte vechime;
      - intocmire fise post;
      - intocmire acte si participare la anchete disciplinare,
      - acte disponibilizari;
      - anexe somaj; 
      - adeverinte diverse ( pentru banci, medic familie, de salariat etc).
    
    - Dosare de personal : intocmire acte, arhivare acte necesare la dosar (acte studii, adeverinta medicala, caziere etc), actualizare (modificari contractuale, modificari acte personale, etc);  
    - Gestionarea contractului de MEDICINA MUNCII, programare personal nou angajat, actualizare control medical periodic, arhivare avize medicale si psihologice;
    - Gestionare PM/PSI: semnarea carnetelor periodic, in termenele cerute de lege; 
    - Intocmirea dosar accident de munca, depunere dosar ITM (in colaborare cu furnizorul de servicii PM si PSI). 
    
    Cadru administrativ : 
    
    - Intocmirea pontajului lunar:
      - evidenţa concediilor medicale, invoirilor, concediilor de odihnă, concediilor fara plata,
      - evidenta orelor suplimentare,
      - evidenta orelor de noapte.
     
    - Actualizarea bazei de date a salariaţilor firmei:
      - Evidenţa desfacerilor contractelor individuale de muncă (concedierilor), 
      - Pastrarea evidenţa incetari / prelungiri contractelor pe perioada determinata (evidenţa fluctuaţiei de personal).
    
    - Adaptarea structurii organizatorice a companiei, crearea organigramei firmei si actualizarea acesteia;
    - Intocmirea statului de functii;
    - Acordare de consultanta legislatia muncii  personalului angajat;
    - Intocmire si gestionare rapoarte de personal;
    - Elaborare documente resurse umane (chestionare de evaluare, cereri, prezentari, formulare tip specifice companiei);
    - Participare la sedintele cu clientii, sedinte interne, asigurarea punerii in practica a modificarilor procedurale;
    - Identificarea potantialului angajatilor si propunerea dezvoltarii acestora sau reincadrarea pe posturi superioare.
    
    4) TRAINING SI EVALUARE:
    
    - Identificarea nevoilor de training in cadrul societatii;
    - Intocmirea criteriilor de evaluare;
    - Participarea alaturi de managerul de resurse umane la efectuarea evaluarilor de sfarsit de an cat si a evaluarilor periodice. 
    
    5) CONTABILITATE PRIMARA: 
    
    - Intocmirea raportului de casa lunar, intrari / iesiri cash, pastrarea documentelor justificative cheltuieli lunare;
    - Preluare si transmiterea facturi la plata;
    - Intocmire si verificare deconturi angajati (tara si strainatate), avansuri, lichidari; 
    - Intocmirea si verificare acte diurne.
    
    6) LOGISTICA DEPLASARI STRAINATATE:
    
    - Intocmirea ordinelor de misiune si condiilor de deplasare;
    - Rezervarea şi achiziţionarea biletelor de avion;
    - Asigurarea cazării în străinătate şi a transferului de la aeroport;
    - Încheierea asigurărilor medicale valabile în străinătate;
    - Urmărirea întocmirii rapoartelor de activitate de către angajaţii ce au efectuat deplasări în străinătate;
    - Asigurarea corespondenţei cu partenerii străini.
    
    7) ALTE ACTIVITATI: 
    
    - Mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii;
    - Traduceri documente interne in / din Franceza (Cv-uri, prezentari, bilant firma, analiza contabila tocumente tehnice etc).

  • martie 2008 - iunie 2009

    Asistent manager, SC I.DE.A SRL

    • Pitești, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Inginerie

    ASISTENT MANAGER ( administrativ) : 
    - Activitate logistica (realizarea de trasee de calatorie pentru angajati, rezervari de hoteluri, bilete de avion in Italia si Franta, gestionarea situatiilor cu masinile inchiriate, apartamentele inchiriate de catre firma( revizii, asigurari, intocmirea de pv. atribuire-restituire, rezilieri contracte de inchiriere);
    - Realizarea formalitatilor de detasare pentru angajatii pe proiecte in China, India si Brazilia (Intocmire ghid de deplasare, Punerea la dispozitie a informatiilor necesare obtinerii de vize, urmarirea si asiatarea intregului proces  pentru obtinerea vizelor);
    - Emiterea de rapoarte specifice la solicitarea managementului societatii, raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine.
    - Redactarea corespondentei de protocol/oferte/prezentari in limbile Franceza, Engleza; asigurarea calitatii si arhivarea eficace a corespondentei firmei, gestionarea, centralizarea, distribuirea, arhivarea documentelor;
    - Stabilirea si mentinerea unei bune relatii profesionale cu clientii si furnizorii, mentinerea unei evidente totale asupra fiecarui furnizor in parte.
    
    RESURSE UMANE: 
    - Centralizarea si gestionarea bazei de date a concediilor, foilor de prezenta, deconturi ale persoanelor detasate;
    - Analiza necesitatilor de training, planificarea si coordonarea formarii profesionale - organizarea si supravegherea desfasurarii training-urilor pentru limbile straine: italiana si Franceza, organizare traininguri cu firmele de formare pe softurile pentru proiectare;
    - Centralizarea normelor interne, procedurilor firmei si alte documente in interes general;
    - Promovarea initiativelor personalului; gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat; distribuirea sarcinilor si deciziilor; diferitelor departamente ale firmei; urmarirea proiectelor in care este implicat personalul departamentului;
    - Participarea la sedinte de lucru cu directorul general; pastrarea legaturii permanente intre directorul general si celelalte departamente sau cu angajatii; 
    - Participarea la sedinte/proiecte in interesul optimizarii proiectelor sau activitatii societatii; asistarea directorului general la intalniri de afaceri cu clienti straini;
    - Participarea si convocarea unor comisii de disciplina, dispunerea de sanctiuni disciplinare, pastrarea confidentialitatii datelor la care aveam acces.
    
    CONTABILITATE PRIMARA: 
    - Intocmirea registrului de casa: incasari si plati prin numerar, intocmire dispozitii plata/ incasare, deconturile personalului; 
    - Mentinerea evitentei platilor si incasarilor zilnice; 
    - Mentinerea unei evidente a facturilor intrari –iesiri;
    - Confirmari de sold cu clientii si furnizorii (incheiere an);
    - Transferul tuturor actelor catre firma de contabilitate.

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, Facultatea de litere

    • Pitești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Avansat
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 07.02.2014
  • Reference number: 102505

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Advanced
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native