102768

OFITER PRODUSE SI SERVICII BANCARE la OTP BANK ROMANIA SA - AGENTIA REPUBLICII BRASOV

  • România, Brașov
  • România, Brașov
  • Romania, Brașov
  • Romania, Brașov
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 14.01.2014
  • Numar referinta: 102768

Experienta

  • octombrie 2012 - Prezent

    OFITER PRODUSE SI SERVICII BANCARE, OTP BANK ROMANIA SA - AGENTIA REPUBLICII BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Responsabilitati:
    
    Gestionarea relatiilor cu clientii existenti sau potentiali clienti administrati de Divizia Retail, prin vanzarea catre acestia a produselor si/sau serviciilor bancii;
    -Oferirea de consultanta clientilor privind operatiuni bancare solicitate:
    -Procesarea ordinelor de plata si instrumente de debit pentru clientii bancii;
    -executarea de operatii specifice legate de produsele de economisire
    -Procesarea tranzactiilor cu monetar (efectuarea de plati si incasari cu numerar lei si valuta, schimburi valutare, plati facturi etc.)
    -Inregistrarea in sistemul IT a persoanelor fizice si juridice (colectarea de documente si verificarea in vederea deschiderii de conturi curente);
    -Implicarea in toate activitatile ce urmaresc dezvoltarea portofoliului de clienti si tranzactii pentru clienti din segmentul de Retail ;
    -Acuratetea datelor introduse in sintemul IT ale bancii;
    -Executarea activitatilor administrative legate de tranzactiile bancare;
    -Monitorizarea schimbarilor legate de produse si/sau servicii bancare si reglementarile acestora;
    -Depozitarea in tezaur a diferitelor valor si alimentarea ATM-urilor;
    -Pregatirea si verificarea rapoartelor privind operatiunile zilnice;
    -Oferirea de consultanta clientilor privind toate tipurile de produse de creditare adresate clientilor persoane fizice;
    -Identificarea oportunitatii de vanzare (incluzand vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile bancii adresate persoanelor fizice 
    -Mentinerea relatiei cu clientii existenti si asigurarea de buan deservire;
    -Analizeaza documentele depuse in vederea solicitarii de credite, pregatirea ofertelor de credite si trimiterea documentatiei spre aprobare catre factorii competenti

  • februarie 2010 - octombrie 2012

    ADMINISTRATOR BANCAR (BACK OFFICER), OTP BANK ROMANIA SA - SUCURSALA BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    In perioada iulie 2010 - aprilie 2012 a fost suspendat contractul individual de munca in vederea acordarii concediului de ingrijire copil pana la varsta de 2 ani.
    
    
    Responsabilitati:
    
    Din 01.07.2012 - 30.09.2012:
    -Gestionarea relatiilor cu clientii existenti sau potentiali clienti administrati de Divizia Retail, prin vanzarea catre acestia a produselor si/sau serviciilor bancii;
    -Oferirea de consultanta clientilor privind operatiuni bancare solicitate:
    -Procesarea ordinelor de plata si instrumente de debit pentru clientii bancii;
    -executarea de operatii specifice legate de produsele de economisire
    -Procesarea tranzactiilor cu monetar (efectuarea de plati si incasari cu numerar lei si valuta, schimburi valutare, plati facturi etc.)
    -Inregistrarea in sistemul IT a persoanelor fizice si juridice (colectarea de documente si verificarea in vederea deschiderii de conturi curente);
    -Implicarea in toate activitatile ce urmaresc dezvoltarea portofoliului de clienti si tranzactii pentru clienti din segmentul de Retail ;
    -Acuratetea datelor introduse in sintemul IT ale bancii;
    -Executarea activitatilor administrative legate de tranzactiile bancare;
    -Monitorizarea schimbarilor legate de produse si/sau servicii bancare si reglementarile acestora;
    -Depozitarea in tezaur a diferitelor valor si alimentarea ATM-urilor;
    -Pregatirea si verificarea rapoartelor privind operatiunile zilnice;
    -Oferirea de consultanta clientilor privind toate tipurile de produse de creditare adresate clientilor persoane fizice;
    -Identificarea oportunitatii de vanzare (incluzand vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile bancii adresate persoanelor fizice 
    -Mentinerea relatiei cu clientii existenti si asigurarea de buan deservire;
    -Analizeaza documentele depuse in vederea solicitarii de credite, pregatirea ofertelor de credite si trimiterea documentatiei spre aprobare catre factorii competenti
    
    Din 15.02.2010 - 30.06.2012:
    -Verificarea, urmarirea si operarea documentelor interbancare, intrabancare in RON;
    -Pregatirea documentelor interbancare in vederea participarii lor in sedintele de compensare;
    -Consultarea bazei de date CIP precum si intocmirea documentelor necesare operatiunilor legate de CIP;
    -Operarea notelor contabile privind diverse operatiuni interne;
    -Verificarea, urmarirea si efectuarea operatiunilor precum si intocmirea corespondentei priviind adresele de infiintare si desfiintarea popririlor;
    -Intocmirea pontajului si tinerea evidentei concediilor la nivel de sucursala;
    -Urmarirea tranzactiilor clientilor si efectuarea raportarilor privind spalarea banilor precum si intocmirea documentelor solicitate de organele abilitate in vederea solutionarii dosarelor cu privire la spalarea banilor 
    -Intocmirea corespondentei si a documentatiei acesteia
    

  • aprilie 2008 - februarie 2010

    ADMINISTRATOR CREDITE PJ, OTP BANK ROMANIA SA - SUCURSALA BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Responsabilitati:
    
    1. Sarcini de administrare de credite:
    - verificarea dosarului de credit si redactarea contractelor de credit si de garantii dupa aprobare, respectiv acordarea creditului conform normelor si procedurilor, pentru creditele mai mici de 200.000 EUR 
    - dupa semnarea contractelor, deschiderea creditelor conform cu contractele semnate si inregistrarea garantiilor, pentru toate tipurile de credit
    - autorizarea tragerilor din credit pentru creditele mai mici de 200.000 EUR 
    - verificarea modului in care se efectueaza tragerea si urmarirea conformitatii cu destinatia creditului, pentru toate tipurile de credit
    - informarea in scris a clientilor in ceea ce priveste sumele datorate la scadenta si alte obligatii de informare prevazute in contractul de credit
    - responsabil pentru verificarea soldului clientului si initierea rambursarii, in cazul in care rambursarea nu poate fi facuta automat
    2. Sarcini de monitorizare:
    - intocmirea planului de monitorizare/calendarului de monitorizare si a raportului trimestrial de monitorizare al clientului 
    - pregatirea rapoartelor periodice catre Centrala legate de creditele restante, solvabilitate, credite cash/noncash acordate, provizioane si alte rapoarte de activitate solicitate de Centrala
    - verificarea si corectarea pe baza informatiilor primite din Centrala a eventualelor erori legate de raportarile catre CRB? Biroul de credite, etc.
    3. Sarcini administrative
    - responsabil pentru cunoasterea si aplicarea prevederilor Regulamentului de organizare interna, a Regulamentului intern, a Procedurii de control intern si a altor norme, politici si proceduri interne relevante pentru aria de activitate
    - participarea in proiectele si activitatile departamentului repartizate de superiorul direct, in conformitate cu normele si procedurile interne
    

  • august 2002 - aprilie 2008

    ADMINISTRATOR OPERATIUNI BANCARE (AGENT DE COMPENSARE) , OTP BANK ROMANIA SA - SUCURSALA BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Responsabilitati:
    
    -Verificarea, urmarirea si operarea documentelor interbancare, intrabancare in RON;
    -Pregatirea, prezentarea in compensare si participarea la sedinta de compensare multilaterala la Transfond;
    -Consultarea bazei de date CIP precum si intocmirea documentelor necesare operatiunilor legate de CIP;
    -Operarea notelor contabile privind diverse operatiuni interne;
    -Verificarea, urmarirea si efectuarea operatiunilor precum si intocmirea corespondentei priviind adresele de infiintare si desfiintarea popririlor;
    -Intocmirea pontajului si tinerea evidentei concediilor la nivel de sucursala;
    -Urmarirea tranzactiilor clientilor si efectuarea raportarilor privind spalarea banilor precum si intocmirea documentelor solicitate de organele abilitate in vederea solutionarii dosarelor cu privire la spalarea banilor
    -Intocmirea deconturilor aferente sucursalei si operarea notelor contabile aferente acestora; 
    -Intocmirea corespondentei si a documentatiei acesteia;
    -Sarcini administrative precum: intocmirea necesarului de materiale si consumabile de orice fel ale sucursalei si gestiunea acestora.
    

  • iulie 2002 - august 2002

    ECONOMIST, SC IZOLDA SRL BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    
    -gestionarea si urmarirea documentelor emise de catre furnizori si contactarea acestora in vederea solutionarii greselilor.
    -efectuarea deconturilor;
    -urmarirea documentelor privind operatiunile prin banca
    
    Realizari:
    
    Am transferat datele din programul de gestiune New Manager intr-un alt program de contabilitate si gestiune: Ciel
    

  • martie 2001 - iunie 2002

    ECONOMIST, BANCA ROMANA DE SCONT SA - SUCURSALA SFANTU GHEORGHE

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Responsabilitati:
    
    1.Departamentul credite
    -verificarea si efectuarea analizei documentatiei juridice si economico-financiare depuse de clienti pentru intocmirea dosarelor de credite/linii de credit/alte angajamente;
    -utilizarea aplicatiilor informatice privind: tragerile din credit/asumarea de angajamente; comunicarea graficului de rambursare a datoriei catre clienti si catre departamentul de credite; calculul, inregistrarea si perceperea costurilor aferente conventiei; operatiunile de rambursare a ratelor de credit; operatiunile contabile de recuperare a restantelor din disponibilitati.
    2.Departamentul decontari:
    -efectuarea operatiunilor de incasari si plati in lei si valuta in conturile pesoanelor fizice si juridice si raportarile aferente acestora
    -operarea in reteaua Western Union
    -verificarea ordinilor de vanzare/cumparare valuta a clientilor pentru participarea la piata valutara interbancara si transmiterea zilnica la centrala a listei centralizatoare pentru piata valutara interbancara
    -urmarirea si verificarea constituirii si lichidarii depozitelor in lei si valuta pentru clientela
    -prelucrarea, urmarirea, transmiterea si operarea documentelor primite in cadrul sedintelor de compensare multilaterala la Banca Nationala a Romaniei, in termenele de circuit stabilite de reglementarile in vigoare
    

  • aprilie 2000 - martie 2001

    ECONOMIST, SC PUMMI SRL BRASOV

    • Brașov, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    
    1.Evidenta contabilitatii primare a unor societati cliente utilizand programul de contabilitate HAMOR:
    -operarea facturilor si chitantelor;
    -verificarea si completarea jurnalelor de TVA;
    -calculul si completarea tuturor declaratiilor si deconturilor catre bugetul de stat, bugetul local, bugetul asigurarilor sociale de stat, etc.;
    -calculul salariilor;
    -completarea ordinilor de plata.
    2.Activitati de secretariat
    

Educatie

  • 1999 - 1999

    Diploma de facultate, A.S.E. - Facultatea de Stiinte Economice - absolvirea examenului de licenta

    • București, România
  • 1994 - 1998

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA VALAHIA - Facultatea de Stiinte Economice

    • Târgoviște, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 14.01.2014
  • Reference number: 102768

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native