102972

Office Manager la SC ASISOFT SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 09.03.2014
  • Numar referinta: 102972

Experienta

  • februarie 2013 - februarie 2014

    Office Manager, SC ASISOFT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    -Selectarea furnizorilor de servicii, evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactare
    acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform
    termenilor contractuali)
    - Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou,- Evidenta cheltuielilor lunare,
    inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie,
    deplasari, etc- Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol
    - Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii,
    congrese, etc)
    - Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile de stat
    B. SECRETARIAT - FRONT OFFICE
    - Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei
    - Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate
    - Clasarea documentelor si arhivarea acestora- Organizarea agendei comitetului de
    conducere
    - Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor
    - Redactarea documentelor interne (contracte, adrese, fax-uri, etc.)
    - Redactare corespondenta interna si externa, in limba romana cat si in limba engleza;
    relatia cu firmele de curierat in vederea expedierii corespondentei
    - Organizarea calatoriilor de afaceri: booking
    C. RESURSE UMANE
    Realizarea procesului de recrutare (anunt, selectare CV, primul interviu si finalizarea
    angajarii);
    - Imbunatatirea procesului prin identificarea de noi cai de recrutare;
    - Administrare resurse umane: redactare decizii, adeverinte, evidenta CO , CM, CFP,
    invoiri, recuperari etc.
    - Intocmirea si mentinerea informatiilor din dosarele angajatilor.

  • iulie 2011 - octombrie 2012

    Consilier servicii bancare, SC WALTER SERVICES SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Realizarea pentru clienti atat a operatiunilor bancare solicitare telefonic,
    cat si suport pentru utilizarea Click 24 Banking BCR.

  • februarie 2011 - iulie 2011

    Manager / Administrator, SC Top Clima Ind S.R.L

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Selectia si verificarea personalului
    Intocmirea contractelor de munca
    Contabilitate primara (inregistrare plati\achizitii, intocmire bilanturi)
    Promovarea firmei online cat si fizic prin pliante si alte materiale publicitare
    Mentinerea relatiei cu furnizorul de produse
    Prospectarea pietei pentru potentiali clienti si contracte de mentenanta
    Organizarea programului si a activitatii echipelor de montaj

  • ianuarie 2010 - februarie 2011

    Team Leader OUTBOUND, Sc Tweencall SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Pontarea agentlor, evaluarea lor, intocmirea rapoartelor zilnice si lunare, bonusarea agentilor,
    imbunatatirea activitatii si atingerea targetului impus , s.a.m .d

Educatie

  • 2010 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative

    • București, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România
  • 2003 - 2007

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Pedagogic ``Spiru C.Haret``

    • Buzău, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 09.03.2014
  • Reference number: 102972

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native