104117

Ofiter Bancar Colectare Credite la CitiBank Europe PLC,

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 03.03.2014
  • Numar referinta: 104117

Experienta

  • iulie 2007 - decembrie 2013

    Ofiter Bancar Colectare Credite , CitiBank Europe PLC,

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Efectueaza telefonic activitatile de colectare solicitate pentru fiecare cont din portofoliul de clienti alocat conform procedurilor de colectare in vigoare;
     -Gestioneaza portofoliul de clienti alocat (monitorizarea promisiunilor de plata);
    -Identifica si raporteaza cazurile de frauda;
    -Adauga/modifica informatiile demografice in conturile clintilor in cazurile justificate conform procedurilor in vigoare;
    -Preia apeluri de la clienti si le asigura suportul necesar;
    -Asigura feedback privind procesul de colectare in vederea imbunataririi procedurilor de lucru;
    -Ofera feedback departamentelor cu care colaboreaza;
    -Negocierea termenilor de plata;
    -Promovarea serviciilor financiare-bancare.
    
    
    Backup Supervisor
    Perioada 2011-2012
    -Suport acordat in pregatirea noilor angajati;
     -Am realizat si intocmit saptamanal sau la cerere rapoarte cu privire la rezultatele obtinute catre superiorul direct.
    -Efectuarea periodica a unor strategii de training cu noi angajati;
    -Dezvoltarea si mentinerea unei comunicari interdepartamentale;
    -Pastrarea confidentialitatii datelor clientilor si politicilor interne;
    -Efectuarea tuturor schimarilor in system (activarea si inchiderea conturilor clientilor, schimbarea adreselor, anularea penalizarilor in urma investigarilor)
    

  • februarie 2004 - iulie 2007

    Call Center, MEDIASAT

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Asigurare suport clienti.
     Raportari periodice (zilnic, saptamanal, lunar) pentru clientii nostri.
     Proiecte: 
    -	Call center Danone – linia consumatorului
    -	Call center OMV
    -	Call center Petrom
    -	Relatii Clientii PRO TV, emisiuni Acasa TV
    

  • ianuarie 2000 - februarie 2004

    Call Center, Infogate Telecom

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    Asigurare suport clienti.
     Management pentru o echipa de 10 operatoare call center.
     Raportari periodice (zilnic, saptamanal, lunar) pentru proiectele clientilor nostrii.
     Organizare ture.
     Participare la conceptia de proiecte - suport echipa Client Service.
    
     Proiecte supervizate:
     - Call center Informatii CFR
     - Call center OMV
     - Call center Petrom
     - Info Line Timisoreana, Ursus, Coca Cola, Raiffeisen, Gillete, P&G, etc
     - Call center AccessNet
     - Call center Atlas Telecom
     - Call center ALO International
    

Educatie

  • 2001 - 2005

    Diploma de facultate, Facultatea "Artifex"

    • București, România
  • 1995 - 1999

    Liceu / scoala profesionala, Liceul de Informatica Grivita

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 03.03.2014
  • Reference number: 104117

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native