105907

economist-asistent manager la sc rbc srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.04.2014
  • Numar referinta: 105907

Experienta

  • iunie 2008 - Prezent

    economist-asistent manager, sc rbc srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activitati administrative:
    -          Pastrarea si actualizarea registrului de intrari/iesiri
    -          Activitate de telefonie
    -          Activitate de informare generala catre public/clienti,
    -          Intocmire necesar protocol,
    -          Raspundere cu privire la corespondenta sosita pe adresa firmei,
    -          Raspundere de buna circulatie a corespondentei,
    -          Asigurarea de informatii angajatilor,
    -          Primirea persoanelor si indrumarea acestora,
    -          Arhivarea documentelor,
    -          Intocmirea de copii Xerox necesare
    -          Intocmire de rezervari in diverse activitati ale firmei,
    -          Convertirea diferitelor documente si modificarea lor
    -          Intocmirea diferitelor rapoarte solicitate de la  coordonatori
    
    
    
    Activitati ale departamentului logistic:
    -          Intocmirea comenzilor de marfa la diversi furnizori,
    -          Negocierea conditiilor comerciale (pret, timp livrare) cu furnizorii
    -          Cercetarea pietii pentru a obtine cele mai bune oferte,
    -          Urmarirea confirmarilor de comanda si a livrarii produselor,
    -          Informarea departamentului logistic cu privire la starea comenzilor,
    -          Intocmirea de facturi de aprovizionare,
    -          Intocmirea diferitelor rapoarte solicitate de coordonatorul departamentului.
    -      Intocmirea de garantii la echipamentele vandute.
    Activitatea recuperare creante:
    -          Intocmirea raportului facturi restante saptamanal,
    -          Informarea clientilor asupra facturilor restante,
    -          Blocarea/deblocarea clientilor cu/fara datorii.
    -          Informarea angajatilor firmei cu privire la clienti cu datorii prin rapoarte si alte informatii folositoare,
    -          Intocmirea dosarelor cu facturile restante si foile de interventie aferente pentru unii clienti,
    -          Alte rapoarte cu privire la neincasate solicitate de coordonatorii de service.
    Activitatea pieselor de schimb si Back-office:
    "-        Intocmirea raportului lunar de sesizari pe un anumit client
    -          Intocmirea de comenzi piese la furnizor 
    -          Intocmirea de facturi furnizori – aprovizionare,
    -          Verificarea marfii in stoc,
    -          Activitate de creare cod piesa de schimb,
    -          Intocmirea comanda Vanzari,
    -          Inregistrarea pieselor reparate 
    -          Intocmirea facturi din custodie,
    -          Intocmirea comanda standard pentru filiale,
    -          Inregistrarea tranferurilor de material,
    -          Intocmirea raportului de piese de schimb, retur si garantii,
    -          Verificarea pieselor retur
    -          Instiintarea partenerilor pentru piesele lipsa
    "-          Rulare raport piese imputabile
    "-          Verificarea pieselor imputabile
    -          Intocmirea si expedierea de colete impreuna cu responsabilul de piese de schimb.
    Activitate parteneri:
    -	Rulare raport activitate parteneri
    -	Verificare cantitativ si calitativ a sarcinilor effectuate
    -	Realizare cotatii pentru plata parteneri
    -	Relationare 
    

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, Politehnica Bucuresti

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.04.2014
  • Reference number: 105907

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native