106169

ADMINISTRATIV-CONTABILITATE la SC SEI GENERAL CONTRACTOR SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 07.03.2014
  • Numar referinta: 106169

Experienta

  • iulie 2010 - februarie 2014

    ADMINISTRATIV-CONTABILITATE, SC SEI GENERAL CONTRACTOR SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Societatea SEI GENERAL CONTRACTOR SRL este ultima construitadintr-un
    important grup multinational ce opereaza de peste 40 de ani in sectorul civil si
    industrial.
    Responsabilitati:Postul implica servicii contabilitate primara si evidenta personal.
    -Intocmirea si actualizeaza situatiile privind platile si incasarile, in functie de
    scadentele din contracte si comenzi.
    -Efectuarea incasarilor si platilor, intocmirea documentelor de incasare si plata.
    -Intocmirea registrului de casa in lei si valuta.
    -Verificarea si intocmirea documentelor de deplasare si a deconturilor de achizitii
    directe si documentele insotitoare.
    -Verificarea facturilor primite si evidenta acestora.
    -Emiterea facturilor catre beneficiari urmarind respectarea prevederilor legale si
    contractuale
    -Intocmeste adeverintele pentru salariatii societatii
    -Evidenta salariatilor, intocmirea pontajului lunar si astatelor de salariu.
    -Evidenta actelor contabile si pregatirea lor pentru serviciul de contabilitate
    externalizata.
    -Evidenta gestiunii materialelor si serviciilor in programul de gestiune Ciel
    -Intocmirea stocului de materiale si a bonurilor de consum conform comenzilor de lucrari si a punerii lor in lucru.
    -Evidenta centrelor de comenzi stabilite pe fiecare lucrare in parte.
    -Comandarea materialelor necesare conform cerintelor contractuale si de lucru.

  • august 2009 - septembrie 2010

    CONTABIL PART-TIME, SC INTERSOFT 2000 SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Infiintata in 1999, compania exista pe piata sistemelor software de management al
    documentelor, fiind filiala unei importante companii ICT din Olanda.
    Responsabilitati:Postul implica servicii evidenta contabila part-time
    Responsabila pentru toate aspectele contabilitatii, gestiunii integrate si raportarilor
    financiare in concordanta cu standardele romanesti de contabilitate intr-o societate
    cu profil editare programe software.
    -inregistrarea tuturor operatiunilor financiar contabile(in programul de contabilitate (
    MASTERCONT)
    -inregistrarea jurnalului de cumparari si vanzari
    - intocmirea si depunerea la Administratia Financiara a Declaratiei privind obligatiile
    de plata la bugetul de stat, Declaratia privind obligatiile de plata la bugetele
    asigurarilor sociale si fondurilor speciale, Decont TVA, etc, a Bilantului Contabil
    Anual, precum si Situatia patrimoniului semestriala, fisa pe platitor, compensari,
    restituiri, rambursari de TVA, urmarire contracte, tinerea legaturii cu institutiile
    statului.
    -informarea conducerii cu privire la schimbarile legislative.
    - intocmirea si depunerea raportarilor lunare pentru salariatii societatii la ITM, Casa
    Sanatate, Oficiul pentru Somaj, Casa de pensii, etc

  • septembrie 2007 - iulie 2010

    MANAGER FINANCIAR, SC INTERLOGIC SOFT SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Interlogic Soft face parte din grupul Logisys, care activeaza pe piata olandeza din
    1992. Compania reprezinta un centru de expertiza in ICT ce ofera asistenta de-a
    lungul intregului proiect software: de la consultanta generala, pana la crearea,
    realizarea si mentenanta unor sisteme software complexe.
    Responsabilitati:Postul implica servicii evidenta contabila si evidenta personal
    *Servicii evidenta contabila:
    Responsabila pentru toate aspectele contabilitatii, gestiunii integrate si raportarilor
    financiare in concordanta cu standardele romanesti de contabilitate intr-o societate
    cu profil editare programe software.
    -inregistrarea tuturor operatiunilor financiar contabile(intrari,iesiri,registrul de casa,
    jurnal de banca,deconturi angajati,stocuri si descarcari de gestiune) in programul
    de contabilitate ( MASTERCONT), emiterea facturilor, plati furnizori si alimentarea
    cardurilor de salarii prin internet banking, colaborare cu banca.
    -inregistrarea jurnalului de cumparari si vanzari
    -inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
    -intocmire si respectare cash flow lunar
    - evidenta cheltuielilor lunare ale societatii
    - evidenta facturilor emise
    - intocmirea registrelor : registrul de casa, registrul jurnal, TVA, inventar
    - tinerea evidentei clientilor si furnizorilor
    - intocmirea si depunerea la Administratia Financiara a Declaratiei privind obligatiile
    de plata la bugetul de stat, Declaratia privind obligatiile de plata la bugetele
    asigurarilor sociale si fondurilor speciale, Decont TVA, etc, a Bilantului Contabil
    Anual, precumsi Situatia patrimoniului semestriala, fisa pe platitor, compensari,
    restituiri, rambursari de TVA, urmarire contracte, tinerea legaturii cu institutiile
    statului.
    -informarea conducerii cu privire la schimbarile legislative.
    *Servicii de evidenta personal:
    - intocmirea de state de plata lunare
    - evidenta Carnetelor de munca si a Registrului general de evidenta a salariatilor
    - inregistrarea contractelor de munca incheiate personalul societatii
    - operarea in Carnetele de munca a modificarilor salariale
    - tinerea dosarelor de personal si completarea la zi precum si a Registrului
    Salariatilor
    - eliberarea de adeverinte salariale necesare personalului societatii
    - prezentarea lunara a situatiilor cu impozite si taxe datorate
    - intocmirea si depunerea raportarilor lunare pentru salariatii societatii la ITM, Casa
    Sanatate, Oficiul pentru Somaj, Casa de pensii, etc

  • octombrie 2006 - septembrie 2007

    REFERENT STATISTICIAN, SC INTERSOFT 2000 SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Infiintata in 1999, compania exista pe piata sistemelor software de management al
    documentelor, fiind filiala unei importante companii ICT din Olanda.
    Responsabilitati:
    Mentine serviciile biroului
    - Efectueaza diverse sarcini de administratie
    - Organizeaza operatiunile si procedurile din cadrul biroului
    - Verifica corespondenta
    - Mentine legatura cu partenerii externi si furnizorii de servicii
    - Mentine infrastructura IT asa cum este prevazuta de HQ
    Pastreaza Registrele Biroului
    - Proiecteaza sistemele de completare
    - Fixeaza procedurile de arhivare
    - Asigura protectia si securitatea fisierelor si inregistrarilor.
    - Asigura transferul fisierelor si inregistrarilor in mod eficient
    - Calculeaza flux monetar estimat.
    Mentine si imbunatateste Eficienta Biroului
    - Planifica si implementeaza sisteme, planuri si procura echipamentele din birou
    - Mentine inventarul consumabilelor din cadrul biroului
    - Anticipeaza consumabilele necesare
    - Responsabil pentru faptul ca lucrarile efectuate in birou sa fie terminate pana la
    sfarsitul programului
    - Gaseste modalitati de a mentine personalul motivat
    - Propune idei de imbunatatire
    Recrutare
    -Fixeaza seminariile pentru recrutare
    - Stabileste teste, interviuri si alte formalitati
    - Asigura faptul ca website-ul contine cele mai recente informatii
    Rol general in cadrul afacerii
    - Reprezinta compania in Romania in diverse probleme legate de afaceri
    - Organizeaza intalniri cu Proprietarul si alti furnizori
    - Are intrevederi cu oaspetii straini ai companiei

  • iunie 2006 - octombrie 2006

    CONSILIER VANZARI, SC OMNIMODA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Omnimoda detine in Romania lantul de magazine "goldenpoint"
    (www.goldenpointonline.com) si magazinele Andrew's Ties - cravate, camasi si
    accesorii pentru vestimentatia masculina (www.andrewsties.com).
    Responsabilitati, Realizari
    -consilier vanzari
    -contabilitate primara
    -mentinerea unui targhet de vanzari si depasirea lui

  • octombrie 2000 - aprilie 2004

    CONSILIER VANZARI, SC SANIPLANT SRL TIMISOARA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    -firma care se ocupa de vanzarea de produse cosmetice si de produse
    naturiste:ceaiuri,medicamente naturale,produse ornamentale si de aromo terapie
    Responsabilitati, Realizari
    -consilier vanzari
    -secretariat
    -contabilitate primara
    -mentinerea unui targhet de vanzari si depasirea lui

Educatie

  • 2008 - 2010

    Master / studii postuniversitare, UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR

    • București, România
  • 2009 - 2009

    Postdoctorat, INTERNATIONAL COMPUTER SCHOOL

    • București, România
  • 2005 - 2008

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA CRESTINA DIMITRIE CANTEMIR

    • București, România
  • 2006 - 2006

    Postdoctorat, SC PRO MANAGEMENT SRL

    • București, România
  • 1996 - 2000

    Liceu / scoala profesionala, COLEGIUL NATIONAL TRAIAN

    • Drobeta Turnu-Severin, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 07.03.2014
  • Reference number: 106169

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Romanian
Native