106281

HR Consultant Administrativ la Confidential

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 04.04.2014
  • Numar referinta: 106281

Experienta

  • decembrie 2013 - aprilie 2014

    HR Consultant Administrativ, Confidential

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

     Responsabilitati:
    
    - Postarea joburilor disponibile din cadrul companiei in toate mediile online specifice;
    - Contactarea potentialilor candidati in vederea stabiliri disponibilitatitii acestora pentru postul vacant;
    - Organizarea si sustinerea interviurilor(inclusiv cele telefonice) preliminare;
    - Alcatuirea short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;
    
    - Participarea la interviul final impreuna cu managerul de departament si managerul general si oferirea unui feedback asupra abilitatilor candidatului;
    - Participarea la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit;
    - Informarea candidatiilor despre rezultatul final al interviului la care au participat;
    - Sustinerea interviului prin care este prezentata oferta si conditiile de colaborare viitorului angajat;
    - Asigurarea documentatiei aferenta procesului de angajare si integrare, ulterioare procesului de selectie;
    - Asistarea noului angajat in procesul de integrare in companie;
    - Elaborarea de rapoarte specifice pe baza indicatorilor de performanta stabiliti de management;
    - Elaborarea si gestionarea pontajelor lunare si raportarea acestora catre departamentul financiar;
    - Gestionarea si raportarea cheltuielilor lunare din cadrul firmei;
    - Planificarea si gestionarea evenimentelor din cadrul companiei (petreceri, zile de nastere, etc)
    - Asigurarea comunicarii dintre angajati si companie;
    - Asigurarea comunicarii dintre companie si alti colaboratori;
    - Gestionarea si transmiterea informarilor periodice referitoare la concedii, zile de nastere, alte informatii solicitate catre superiorul direct si departamente;
    - Gestionarea si arhivarea fizica a documentelor specifice alocate, in conformitate cu procedurile interne si reglementarile legale aplicabile.

  • august 2012 - decembrie 2013

    Sales Agent & Hr Assistant, World Phoning Group

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

     Responsabilitati:
    
    - Contactarea telefonica a clienţilor din baza de date alocată şi informarea acestora despre serviciile oferite de companie – telecomunicaţii “long-distance”
    - Transmiterea informaţiilor noului client departamentului de relaţii cu clienţii pentru activarea serviciului
    - Identificarea şi propunerea unor noi modalităţi de comunicarea a informaţiilor (speech-ului) în scopul creşterii numărului de vânzări
    - Solicitarea feed-back-ului din partea clienţilor deja abonaţi la serviciile oferite. Acolo unde există nemulţumiri trimiterea plângerii catre departamentului de relaţii cu clienţii pentru rezolvarea eventualelor probleme
    - Transmiterea departamentului de relaţii cu clienţii în timp eficient fiecare vânzare pe care acesta o efectuează pentru verificarea informaţiilor colectate şi activarea serviciului cu acordul noului client.
    
    Departamentul de resurse umane:
    
    - Intocmirea si transmiterea adeverintelor, in conformitate cu solicitarile
    - Verificarea pontajelor lunare
    - Transmiterea informarilor periodice referitoare la concedii, zile de nastere, alte informatii solicitate catre superiorul direct si departamente
    - Crearea si actualizarea periodica a bazelor de date continand detaliile referitoare la salariati (date salariati,evidenta concedii medicale si de odihna, zile de nastere, abonamente sanatate, etc.)
    - Gestionarea si arhivarea fizica a documentelor specifice alocate, in conformitate cu procedurile interne si reglementarile legale aplicabile
    - Prescreening cv-uri din baza de date
    - Contactarea persoanelor selectate in vederea stabilirii interviului;
    - Asistarea managerului de resurse umane in etapele de recrutare si selectie de
    personal
    - Comunicarea deciziei de angajare sau de respingere
    - Transmiterea/obtinerea concluziilor scrise ale interviurilor cu candidatii catre/de la
    sefii departamentelor/manageri pentru a mari eficienta procesului de recrutare

  • august 2010 - mai 2011

    Consultant vanzari, City Shop

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

     Responsabilitati:
    
    - Asigurarea prezenţei atât la raft cât şi pe stoc a produselor
    - Menţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă
    - Consilierea potenţialilor clienţi în privinţa ofertelor de sezon cât şi îndrumarea clienţilor spre anumite produse în concordanţă cu dorinţele acestora
    - Promovarea produselor din ofertă
    - Efectuarea inventarului
    - Menţinerea legăturii cu clienţii şi fidelizarea acestora prin servicii de calitate.
    - Administrarea site-ul magazinului, pagina de Facebook
    - Gestionarea comenzilor online din toată ţara.
    - Participarea la diferite festivaluri şi târguri cu standuri în Bucureşti dar şi în ţară.

Educatie

  • 2012 - Prezent

    Master / studii postuniversitare, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii

    • București, România
  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, Universitatea Hyperion, Facultatea de Jurnalsim

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 04.04.2014
  • Reference number: 106281

Foreign languages

English
Advanced
Romanian
Native