106346

Secretariat/Resurse Umane la S.C. Global Security Strategy S.R.L

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 27.03.2014
  • Numar referinta: 106346

Experienta

  • februarie 2007 - octombrie 2013

    Secretariat/Resurse Umane, S.C. Global Security Strategy S.R.L

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Coordonarea intregii activitati pe domeniul secretariat si resurse umane, atat in plan local cat si la punctele de lucru din tara.
    SECRETARIAT: activitatile specifice postului
    - preluare apeluri telefonice;
    - preluarea si expedierea corespondentei;
    - selectarea , difuzarea si clasarea documentatiei, inregistrarea si distribuirea documentelor interne;
    - stabilirea necesarului de consumabile si materiale pentru firma si efectuarea comezilor ( papetarie, legitimatii, carti de vizita, stampile, produse de protocol )
    - organizarea sedintelor, actualizarea bazei de date a clientilor existenti si mentinerea relatiilor cu acestia;
    - mentinerea relatiilor cu alte societati sau institutii;
    - analizarea ofertelor si negocierea contractelor cu alte societati;
    - intocmire rapoarte, eliberarea adeverintelor . 
    RESURSE UMANE:
    - intocmirea , actualizarea bazei de date cu personalul angajat;
    - operarea zilnica in Registrul de Evidenta Salariati;
    - Intocmirea si prezentarea periodica privind miscarea de personal administratorului firmei;
    - prezentarea lunara a situatiilor privind miscarea de personal departamentului de contabilitate;
    - intocmirea lunara a ponajelor;
    - intocmirea dosarelor de angajare;
    - redactarea diverselor documente ( decizii, acte aditionale, etc );
    - inregistrarea si raportarea concediilor medicale la CASS.
    

  • iulie 2001 - septembrie 2004

    Secretariat, S.C. Cema Comprod SRL

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activitatile specifice postului:
    - preluarea apelurilor telefonice; inregistrarea documentelor; intocmirea contractelor vanzare-inchiriere;etc.
    -oferte vanzare si inchiriere imobile, terenuri, negocierea pretului in cazul incheierii tranzactiei;
    - actualizarea zilnica a bazei de date ;
    -contabilitatea primara;
    -depunerea declaratiilor lunare intocmite de contabilul autorizat;
    + munca de teren.
    

Educatie

  • 2008 - 2008

    Postdoctorat, S.C. "Comargo Business School"

    • Cluj Napoca, România
  • 1995 - 1999

    Liceu / scoala profesionala, Onisifor Ghibu

    • Cluj Napoca, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 27.03.2014
  • Reference number: 106346

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native