106658

Economist la Asociatia de Proprietari bloc 27A

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 06.04.2014
  • Numar referinta: 106658

Experienta

  • ianuarie 1998 - Prezent

    Economist, Asociatia de Proprietari bloc 27A

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    - tinerea la zi a Registrului de casa, Registrului Fond Reparatii, Registrului de Fond de Rulment, Registrului Jurnal, Registrului Inventar, evidenta penalizarilor pentru intarziere la plata, evidenta contului bancar curent si a depozitelor la termen, evidenta veniturilor realizate, evidenta furnizorilor;
    - calculul salariilor, intocmirea documentelor si declaratiilor aferente salariilor, depunerea declaratiei 112, intocmirea si depunerea actelor catre ITM, REVISAL, intocmirea si depunerea declaratiei speciale 205 privind veniturile realizate din alte surse,;
    - repartizarea facturilor de apa rece, apa calda si gaze pe apartamentele contorizate si necontorizate, intocmirea listelor de plata, a listelor de fond de reparatii si de fond de rulment, intocmirea situatiei restantierilor la sfarsit de luna (programe proprii realizate in Excel);
    - intocmirea situatiei elementelor de activ si pasiv, a situatiei anuale a cheltuielilor si veniturilor, intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli estimat pe anul urmator;
    - redactarea corespondentei cu diversele autoritati si cu furnizorii;
    - selectie de oferte pentru diverse lucrari de intretinere/reparatii, verificarea contractelor de prestari servicii, urmarirea derularii acestora, respectarea termenilor si conditiilor.
    
    Realizari:
    Am realizat programe proprii de evidenta si calcul a cotelor de intretinere, repartizarea cheltuilelilor in functie de consumul individual la apa rece, apa calda si gaze; am intocmit lista de intretinere si situatia elementelor de activ si pasiv in conformitate cu legislatia in vigoare.
    

  • octombrie 2009 - iulie 2012

    Specialist Resurse Umane, SC Strauss Romania SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Resurse umane / Psihologie

    Responsabilitati:
    - Inregistrare date si calcul salarizare in Charisma
    - Responsabil de actualizarea programului Charisma in functie de necesitatile companiei
    - Intocmire si depunere declaratia 112
    - Prelucrare si transmitere REVISAL
    - Introducerea angajatilor noi si modificarilor de personal in programul de salarizare CHARISMA, evidenta intrarilor si iesirilor de personal, evidenta
    persoanelor intrate sau revenite din concediul pentru crestere copil pana la 2 ani
    - Actualizare dosare angajati
    - Completare carti de munca si predare catre angajati
    - Intocmire adeverinte de vechime, pentru banci etc.
    - Intocmirea de diverse rapoarte legate de personal si salarizare cerute de Managerul de Resurse Umane si de catre alti manageri de departamente
    - Evidenta, comanda si distribuirea tichetelor de masa, evidenta persoane care iau masa la cantina
    - Actualizare regulament intern si proceduri interne
    
    Realizari:
    Am imbunatatit procedeele de lucru din cadrul departamentului prin reducerea timpului de lucru alocat unei sarcini;
    - Am actualizat Regulamentul Intern si am contribuit la crearea/actualizarea procedurilor interne legate de dep. HR;
    - Am completat, trimis la scanat si apoi inchis la ITM toate cartile de munca ale angajatilor existenti (in jur de 350);
    - Implementarea in Charisma a declaratiei 112, Revisal si centre de cost.
    

  • aprilie 2003 - ianuarie 2012

    Economist, Asociatia de Proprietari bloc 84

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Idem Asoc. de Proprietari bl. 27A
    

  • ianuarie 2005 - octombrie 2009

    Economist, SC Activ Asigurari Broker de Asigurare-Reasigurare SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    - coordonare departament financiar-contabil si evidenta contabila a societatii, cu specific broker de asigurare: conturi curente la banci in lei si valute, conturi de card, registru de casa, facturi emise, facturi primite de la furnizori, deconturi de cheltuieli, amortizare mijloace fixe, evidenta obiecte de inventar, inventarierea anuala a elementelor patrimoniale, cheltuieli si venituri in avans, calculul impozitului pe profit, intocmirea balantei, intocmirea declaratiilor la bugetul de stat si bugetul fondurilor speciale, intocmirea declaratiilor catre Comisia de Supraveghere in Asigurari, tinerea la zi a Registrului Jurnal, Registrului Inventar si a Registrului de Evidenta Fiscala, intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli pe repartitori de costuri si centri de venit, intocmirea bilantului pentru Ministerul Finantelor si CSA (programe de lucru Ciel Contabilitate, Contif, Gestoc, Brok);
    - efectuarea diverselor plati prin utilizarea sistemului Multicash;
    - evidenta personalului: intocmirea pontajului lunar dupa condica de prezenta, intocmirea statelor de salarii si a declaratiilor aferente salariilor, intocmirea si eliberarea documentelor privind personalul, intocmirea fiselor fiscale, intocmirea si inregistrarea la ITM a contractelor de munca, actelor aditionale si deciziilor, comanda si intocmirea tabelului lunar cu tichetele de masa si tichetelor cadou acordate angajatilor si distribuirea acestora (program de lucru Ciel Salarii).
    
    Realizari:
    Am adus contabilitatea cu inregistrarile si situatiile la zi, am verificat si reglat conturile de incasari de prime de la clienti si plati catre asiguratori de la inceputul activitatii firmei pana la momentul cand am preluat contabilitatea.
    

  • noiembrie 2003 - decembrie 2004

    Economist, SC Synectic Accounting SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    Responsabilitati:
    - evidenta contabila la diverse societati: clienti, furnizori, deconturi cheltuieli, deconturi deplasare, registru de casa, banca, stocuri, mijloace fixe, cheltuieli si venituri in avans, intocmirea jurnalelor de cumparari si vanzari, analiza balanta, intocmirea decontului de TVA si a declaratiilor la bugetul de stat, intocmire bilant (program CIEL Contabilitate);
    - evidenta personal: intocmire state salarii, declaratii aferente salariilor, ordine de plata privind contributiile salariale, inregistrarea firmelor, intocmirea si depunerea diverselor documente la ITM, intocmire fise fiscale (program CIEL Salarii);
    - evidenta solduri clienti si furnizori interni si externi, reevaluare solduri in valuta.
    
    Realizari:
    Am luat contact cu ce inseamna activitatea de contabilitate pentru societatile comerciale din diverse domenii de activitate si am transpus in practica cunostintele teoretice dobandite in liceu si facultate.
    

Educatie

  • 1999 - 2003

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice - Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 06.04.2014
  • Reference number: 106658

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Romanian
Native