106760

Manager la Phoenicia Hotels&Resorts

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 07.04.2014
  • Numar referinta: 106760

Experienta

  • aprilie 2013 - decembrie 2013

    Manager , Phoenicia Hotels&Resorts

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -organizeaza,coordoneaza si raspunde de intreaga activitate a unitatii in conformitate cu toate dispozitiile legale in vigoare;
    -raspunde nemijlocit,conform organigramei de intreaga activitate a departamentului;
    -organizeaza si urmareste aducerea la indeplinire in termen,a tuturor hotararilor luate de catre directorul general;
    -negociaza contractul colectiv de munca si contractele individuale de munca;
    -analizeaza piata,studiaza ofertele concurentei si identifica nevoile clientilor;
    -promoveaza imaginea companiei intr-un mod profesionist(mod de adresare,tinuta,punctualitate etc)
    -asigura raspunsul corect la solicitari in cel mai scurt timp si in concordanta cu situatia unitatii;
    -asigura o informare corecta in ceea ce priveste dotarile,facilitatile si tarifele unitatii;
    -rezolva conflictele cu diplomatie;
    -respecta prevederile contractului colectiv de munca;

  • mai 2012 - martie 2013

    Public Relations, Phoenicia Hotels&Resorts

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Marketing: PR,Publicitate

    -Preluarea oaspetilor din Receptie, prezentarea Resortului si a tuturor facilitatilor oferite, conducerea lor catre spatiul de cazare si prezentarea acestuia;
    -Oferirea unui numar de telefon pentru a putea fii contactata in cazul in care oaspetii au nevoie de ajutor sau indrumare;
    -Solutionarea cu promptitudine a tuturor solicitarilor oaspetilor;
    -Preluarea reclamatiilor turistilor si gasirea de solutii pentru rezolvarea problemelor aparute pe perioada sejurului;
    -Mentinerea constanta a unei bune comunicari cu celelalte departamente in vederea solutionarii solicitarilor si reclamatiilor oaspetilor;
    -Intocmirea de rapoarte zilnice, saptamanale si lunare de solicitari;
    -Efectuarea de chestionare si contralizarea acestora in vederea imbunatatirii serviciilor;
    -Mentinerea unei cat mai bune comunicari cu turistii;
    -Transmiterea tuturor sugestiilor si reclamatiilor turistilor catre superiori, in vederea imbunatatirii serviciilor
    -Hostess la diverse evenimente organizate de Resort.

Educatie

  • 2010 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Ovidius Constanta

    • Constanța, România
  • 2006 - 2010

    Liceu / scoala profesionala, Grup Scolar Economic "Virgil Madgearu"

    • Constanța, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Spaniola
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 07.04.2014
  • Reference number: 106760

Foreign languages

English
Advanced
Spanish
Intermediate
Romanian
Native