107705

secretara la sc acacia urban srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 14.10.2014
  • Numar referinta: 107705

Experienta

  • februarie 2013 - august 2014

    secretara, sc acacia urban srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Arhitectura / Design tehnic

    - dezvoltarea relaţiilor de comunicare pentru o bună circulaţie a informaţiilor între compartimente;
    - păstrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documetelor legate de firmă;
    - respectarea prevederilor normative interne şi a procedurilor de lucru privitoare la post.
    

  • mai 2010 - decembrie 2011

    asistent manager, SC WIMAX SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    - dezvoltarea relaţiilor de comunicare pentru o bună circulaţie a informaţiilor între compartimente;
    - urmărirea agendei directorului general;
    - asigurarea redactării documentelor şi a corespondenţei de protocol; 
    -  gestionarea documentelor de interes general ale firmei;
    - asistă directorul general şi directorii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte;
    - stabilirea programului zilnic de activităţi;
    - asigură reprogramarea în caz de nevoie;
    - comunică celor implicaţi schimbările intervenite;
    - convocarea participanţilor la şedinţă;
    - păstrarea permanenţă a legăturii între Director şi directorii de departamete;
    -urmărirea continuităţii corespondenţei desfăşurate;
    - arhivarea corespondenţei pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii.
    - păstrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documetelor legate de firmă;
    - respectarea prevederilor normative interne şi a procedurilor de lucru privitoare la post.
    

  • noiembrie 2009 - aprilie 2010

    referent, Directia Municipala pentru Cultura, Sport si Tineret Slobozia (D.M.C.S.T.)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    -propunerea, organizarea, coordonarea activităţi cu elevii şi preşcolarii din unităţile de învăţământ din municipiul Slobozia;
    - elaborarea proiectelor de acţiuni în partenteriat cu unităţile de învăţământ  din municipiul Slobozia;
    - realizarea unei baze de date cu unităţile de învăţământ, numărul de elevi pe grupe şi clase, cadre didactice, directori;
    - cu acordul directorului reprezintă instituţia în raportul cu Inspectoratul Şcolar Judetean Ialomiţa
    - întocmirea referatelor de necesitate şi oportunitate în domeniul de activitate de care răspunde;
    - propune conducerii măsuri pentru eficientizarea activităţii din compartimentul din care face parte;
    - soluţionarea promptă şi eficientă a  corespondenţei, informând conducerea instituţiei;
    - organizarea programelor cultural –artistice  cu elevii, pe care le prezintă publicului cu ocazia unor evenimente din viaţa comunităţii locale, a ţării şi a Uniunii Europene;
    - întocmirea şi prezentarea conducerii instituţiei a programului anual de activităţi;
    - urmărirea desfăşurării activităţilor prevăzute în program asigurând toate condiţiile pentru buna desfăşurare a acestora;
    - asigurarea păstrării secretului profesional privind activităţile ce se desfăşoară în cadrul spaţiului de lucru;
    - executarea altor activităţi în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de director.
    

  • ianuarie 2008 - martie 2009

    operator ghiseu universal, BRD - GROUPE SOCIETE GENERALE

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - efectuarea operaţiunilor curente la instrucţiunea clienţilor persoane fizice/ juridice, conform procedurilor de lucru în vigoare;
    - primirea şi verificarea documentelor aferente operaţiunilor clienţilor persoane fizice si juridice lei,  valută şi transmiterea lor la back-office pentru procesare;
    - transmiterea spre supervizare a documentelor aferente oeraţiunilor aferente, conform documentelor normative în vigoare;
    - emiterea cu listele operaţiunilor, a extraselor de cont la cererea clienţilor;
    - asigurarea confidenţialităţii informaţiilor şi datelor referitoare la conturile clienţilor şi operaţiunilor efectuate;
     - asigurarea gestionării numerarului pentru postul de lucru;
    - asigurarea  utilizării corecte a casei de fier;
    - asigurarea vânzării produselor şi serviciilor simple către clienţi persoane fizice conform obiectivelor individuale stabilite;
    - cunoaşterea documentelor normative privind efectuarea încasărilor, plăţilor şi circuitul instrumentelor de plată precum şi a celor specifice deontologiei profesionale;
    - cunoaşterea legislaţiei în vigoare în domeniul bancar.
    

  • iulie 2007 - ianuarie 2008

    Funcţionar în activităţi comerciale, administrative şi preţuri, SC TIPOGRAFIA SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Arhitectura / Design tehnic

    - preluarea comenzilor şi înscrierea lor de la clienţi;
    -eliberare factură şi chitanţă;
    -primirea comenzilor finalizate făcând recepţia cantitativă şi calitativă a produselor finite;
    -dezvoltarea relaţiilor de comunicare cu clienţii şi rezolvarea oricărei probleme de solicitare din partea clienţilor.
    

  • februarie 2007 - iunie 2007

    secretara, SC RO MEAT PROD SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Retail / Comert

    - dezvoltarea relaţiilor de comunicare pentru o bună circulaţie a informaţiilor între compartimente;
    - urmărirea agendei directorului general;
    - asigurarea redactării documetelor şi a corespondenţei de protocol; 
    -  gestionarea documentelor de interes general ale firmei;
    - asistă directorul general şi directorii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte;
    - asistă directorul general şi directorii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte;
    - stabilirea programului zilnic de activităţi;
    - asigură reprogramarea în caz de nevoie;
    - comunică celor implicaţi schimbările intervenite;
    - convocarea participanţilor la şedinţă;
    - păstrarea permanenţă a legăturii între Director şi directorii de departamete;
    -urmărirea continuităţii corespondenţei desfăşurate;
    - arhivarea corespondenţei pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii.
    - păstrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documetelor legate de firmă;
    - respectarea prevederilor normative interne şi a procedurilor de lucru privitoare la post.
    

Educatie

  • 2006 - 2009

    Diploma de facultate, universitatea spiru haret

    • Slobozia, România

Limbi straine

Engleza
Incepator
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 14.10.2014
  • Reference number: 107705

Foreign languages

English
Beginner
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native