110076

Daune Reclamatii,Rambursuri. la urgent curier

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 19.09.2014
  • Numar referinta: 110076

Experienta

  • noiembrie 2011 - august 2013

    Daune Reclamatii,Rambursuri., urgent curier

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Inregistrarea tuturor reclamatiilor transmise de clienti.Solutionarea tuturor daunelor si reclamatiilor, prin verificari amanuntite a intregului traseu parcurs de expeditii.Facturarea storno pentru daunele de care , prin angajati, compania se face raspunzatoare.Intocmirea si transmiterea de referate, instiintari,rapoarte,comunicari, circulare privind regulamentul de ordine interioara.
    Asistenta oferita atat clientilor cat si francizorilor in privinta sumelor ramburs dar si a instrumentelor de plata.
    Verificarea valorilor,verificarea corectitudinii completarii documentelor de plata,conform documentelor de transport.Modificarea sau introducerea in sistemul informational al rambursurilor la cererea clientului.Corectarea erorilor de inserare,negocierea cu clientul pentru recuperarea diferentelor de ramburs datorita acestor greseli.
    Ca si realizari transmit ca dupa doar trei luni de la angajare , am fost promovata in cadrul Departamentului de Daune si Reclamatii avand o atitudine calma, pozitiva si initiativa in rezolvarea problemelor si in luarea deciziilor.
    Ulterior, dupa alte trei luni am fost promovata in cadrul Departamentul Rambursuri, ca urmare a corectitudinii si atentiei sporite de care am dat dovada in lucrul cu valorile.

  • octombrie 2005 - martie 2010

    Customer service / call center , Upc Romania-Focussat

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Serviciu clienti

    Introducerea in baza de date a tuturor contractelor incheiate de partenerii autorizati, a proceselor verbale de punere in functiune a echipamentelor, a proceselor verbale de remediere a defectiunilor si arhivarea acestora. Preluarea de apeluri telefonice , identificarea si solutionarea tuturor problemelor de natura tehnica sau comerciala ridicate de clienti cat si de partenerii autorizati, preluarea si programarea cererilor de instalare a echipamentelor , cat si a deplasarii in teren a echipelor de interventie pentru remedierea defectiunilor la locatia clientului. Inregistrarea platilor, prin cartele prepaid, transfer bancar, cat si modificarea erorilor in cazul platilor efectuate prin sms ???uri valorice.Initierea de apeluri, privitoare la recuperari de creante sau promovarea ofertelor promotionale si fidelitate pentru potentialii clientii sau existenti. Intocmirea de rapoarte specifice solicitate de superiorii ierarhici, activitati de secretariat (fax, e-mail). Ca si realizari, va comunica ca datorita indepliniri cu succes a tuturor cu indatoririlor de serviciu am fost promovata in mai multe departamente (comercial, baza de date, programari si tehnic). 

Educatie

  • 1990 - 1994

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Octav Onicescu

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 19.09.2014
  • Reference number: 110076

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native