110120

Office Manager la HENKEL ROMANIA SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 13.05.2014
  • Numar referinta: 110120

Experienta

  • octombrie 2011 - ianuarie 2014

    Office Manager, HENKEL ROMANIA SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

      -Suport operational si administrativ in desfasurarea activitatii Directorului de Vanzari si Marketing si a Directorului de Divizie;
      -Intocmirea agendei de lucru a Directorului de Vanzari si Marketing; 
      -Redactarea si expedierea corespondentei interne si externe a Directorului de Vanzari si Marketing si a Directorului de Divizie;
      - Efectuarea de  traduceri de materiale diverse;
      -Pregatirea si tinerea evidentei deplasarilor in tara si strainatate a Directorului de Vanzari si Marketing si a Directorului de Divizie;
    - Inregistrarea documentelor si a corespondentei primite de director si arhivarea acestora;
    - Informarea Directorul de Vanzari si Marketing in legatura cu problemele aparute in companie si alte aspecte de interes;
    - Asigurarea comunicarii interne  in cadrul departamentului si intre Directorul de Vanzari si Marketing si celelalte departamente;
    - Programarea intalnirilor si asigurarea pregatirilor necesare pentru sedinte, conferinte, calatorii;
    - Participarea la sedinte si redactarea minutelor;
    - Realizarea de rapoarte lunare, prezentari;
    - Supervizarea si dezvoltarea personalul din subordine ;
    - Asigurarea comunicarii cu clientii precum si cu forta de vanzari din teritoriu ;
       - Supervizarea fluxului documentelor si a corespondentei primite in cadrul departamentului, distribuirea si arhivarea acestora;
    - Supervizarea comunicarii cu clientii finali care apeleaza direct compania;
    - Gestionarea problemelor administrative legate de sediu;
    - Evidenta contractelor.
    

  • august 2008 - octombrie 2011

    Asistent Manager, Baroul Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice ;
       - Asistarea Decanului Baroului Bucuresti in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna;
       - Primirea corespondentei (trimisa prin posta, electronic sau fax), inregistrarea si distribuirea personalului caruia i-a fost repartizata;
       - Redactarea de scrisori sau raspunsuri la scrisori si rapoarte diverse;
       - Primirea persoanele romane sau straine – avocati, reprezentanti ai unor institutii publice, colaboratori; 
       - Programarea intalnirilor si asigurarea pregatirilor necesare pentru sedinte, conferinte, calatorii;
       - Asigurarea activitatii de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; 
       - Notarea in “Jurnalul Decanului” a activitatilor importante desfasurate de acesta si trimiterea lor catre postarea pe site-ul Baroului Bucuresti;
       - Stabilirea interviurilor acordate ziarelor si posturilor de televiziune;
       - Organizarea agendei;
       - Efectuarea de traduceri.
       - Organizarea de evenimente speciale, conferinte, sedinte.
    

  • februarie 2008 - august 2008

    Referent – Dep. Relatii Interne, Internationale si Pregatire Profesionala, Baroul Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

     Baroul Bucuresti
    
    
     18.08.2009-18.02.2009
    
      Referent – Dep. Relatii Interne, Internationale si Pregatire Profesionala
    
       - Organizarea de evenimente speciale cum ar fi vizitele decanilor altor barouri din tara sau strainatate sau ale reprezentantilor avocatilor din strainatate in Romania;
       - Asigurarea protocolului ocazionat de sarbatorile Baroului;
       - Scrierea si editarea unor anunturi si comunicate pentru site-ul Baroului;
       - Participarea ca trainer al avocatilor in proiectul PenalNet -o platforma de e-communication care pune in legatura avocatii specializati in drept penal din mai multe tari, permitandu-le acestora posibilitatea sa ofere  cetatenilor si clientilor solutii rentabile, prin utilizarea de mijloace de comunicare moderne pentru asigurarea deplina a confidentialitatii(pe baza certificatelor digitale) si dezvoltarea unei retele profesionale cu scopul promovarii dreptului la aparare in practica transfrontaliera;
       - Pastrarea legaturilor cu departamente/directii/servicii similare din cadrul institutiilor romanesti si ale institutiilor europene si internationale;
      - Pregatirea documentatiei(traduceri) in vederea comunicarii pe site-ul Baroului a activitailor organizatiilor nationale si internationale la care Baroul Bucuresti este afiliat;
      - Colaborarea la realizarea proiectelor pe care Baroul Bucuresti le are in desfasurare;
      - Participarea la realizarea programului de pregatire profesionala continua organizat de Baroul Bucuresti:
      • incarcarea aplicatiei electronice de inscriere a avocatilor pe site-ul Baroului;
      ▪ la solicitarea avocatilor veniti la sediul Baroului, completarea aplicatiei de inscriere pentru acestia;
      ▪ refacerea aplicatiei electronice de inscriere, la sfarsitul conferintelor(potrivit cataloagelor de prezenta);
      ▪ inregistrarea orelor de pregatire profesionala in baza de date a avocatilor, in conturile deschise special pentru pregatire profesionala;
      ▪ redactarea listelor participantilor la conferinte si afisarea acestora;
      ▪ redactarea cataloagelor de conferinta si predarea acestora catre lectori;
      ▪ deplasarea la locul de desfasurare al conferintelor pentru  asigurarea bunei desfasurari a evenimentelor;
       ▪ managementul   cererilor de recunoastere a orelor de pregatire profesionala(inregistrare, raspuns, evidenta).
    
    

  • februarie 2006 - mai 2008

    Junior Accountant, TPA Horwath&Quintus

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Financiar / Contabilitate

    - Organizarea documentelor contabile si introducerea datelor in sistemul de lucru WinMentor;
      - Elaborarea diverselor rapoarte in Excel;
      - Participarea la intalniri cu clientii;
      - Prezentarea rapoartelor si a documentelor Senior Managerului pentru verificarea si ajustarea acestora conform cerintelor, in cazul in care era necesar.
    

Educatie

  • 2009 - 2011

    Master / studii postuniversitare, SNSPA

    • București, România
  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, ASE

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 13.05.2014
  • Reference number: 110120

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native