111321

ASISTENT BIROU EXECUTOR JUDECATORESC la BEJ POPESCU LUCIAN IORGU

  • România, Drobeta Turnu-Severin
  • România, Drobeta Turnu-Severin
  • Romania, Drobeta Turnu-Severin
  • Romania, Drobeta Turnu-Severin
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 06.02.2015
  • Numar referinta: 111321

Experienta

  • septembrie 2013 - Prezent

    ASISTENT BIROU EXECUTOR JUDECATORESC, BEJ POPESCU LUCIAN IORGU

    • Drobeta Turnu-Severin, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Responsabilități: evidența și gestiunea dosarelor de recuperare, întocmirea actelor de deschidere a procedurilor judiciare, întocmirea de evidențe și informări privind rezultatele activității, primire/expediere corespondență curentă, înregistrarea, opisarea și arhivarea documentelor, relații cu publicul și instituțiile de stat, servicii de recuperare creanțe de la persoane fizice și juridice pe cale amiabilă, pregatirea dosarelor pentru demararea procedurii de executarea silită, realizarea procedurilor specifice acțiunilor în instanță: somația de plată, investire cu formulă executorie, executare silita, pregatirea documentelor necesare pentru relația cu Institutul Național pentru Evidența Persoanelor, verificarea dosarelor pe portalul instanțelor de judecată, redactare răspunsuri către autoritați și către debitori, contactarea debitorilor în vederea stabilirii termenelor de plată.

  • decembrie 1998 - februarie 2013

    FUNCTIONAR ADMINISTRATIV, ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI SA

    • Drobeta Turnu-Severin, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    RESPONSABILITATI: 
    -	ÎNTOCMIRE DOCUMENTE PRIMARE DE CONTABILITATE: 
    Facturi, chitanțe, bonuri de consum, procese verbale, niruri, evidența încasărilor și plăților,  eliberarea documentelor cu regim special, evidența mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, întocmirea rulajului și a balanței la sfârșitul lunii a documentelor cu regim special,  activități în relațiile cu instituțiile statului: Administrația Financiară, Camera de Muncă, Casa de Asigurari, Bănci.
    
    -  SERVICII DE SECRETARIAT
    - Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul firmei (fax, e-mail), a condiţiilor optime pentru realizarea de către director a unor contacte eficiente cu persoanele din interiorul şi exteriorul firmei.
    - Activități de protocol și organizare birou, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei,   întocmire rapoarte, documente, oferte, menținerea relațiilor cu clienții, întocmirea necesarului de consumabile, documente cu regim special și achiziționarea lor; 
    - Tehnoredactarea diverselor documente și a materialelor de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă, furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul firmei, înregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei pe documente şi repartizarea acestora la compartimentele firmei, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora, identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare, asigurarea unei bune circulaţii a documentelor şi informaţiilor la nivelul firmei.
    
    -	ADMINISTRARE ASIGURĂRI
    Subscrierea polițelor de asigurare, alocarea corectă a primelor de asigurare, contactarea asiguraților cu întârzieri la plata primelor de asigurare scadente, menținerea relațiilor cu clienții în vederea reînnorii contractelor de asigurare, încasarea primelor de asigurare, plațile efectuate către asigurați privind restituirea primelor, dosarelor de daune, preluarea și operarea documentelor în vederea răscumpărărilor la polițele de asigurări de viață,  întocmirea documentației privind transferurile de portofolii la asigurări, întocmirea rapoartelor cu diverse informații cerute de Administrația Centrală a firmei, preluarea și verificarea întocmirii corecte a polițelor de asigurare conform condițiilor și normelor metodologice în vigoare. 
    

  • martie 1988 - noiembrie 1998

    OPERATOR, CILDRO SA

    • Drobeta Turnu-Severin, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Introducerea datelor în calculator, necesare efectuării calculului  salariaților societății, eliberarea facturilor fiscale, crearea de noi programe și actualizarea bazei de date a societății.

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA SPIRU HARET BUCURESTI

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Franceza
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 06.02.2015
  • Reference number: 111321

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

French
Beginner
Romanian
Native