112006

contabil/inspector resurse umane la SC SEDA-N CONSTRUCT COMPANY SRL

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
85%
  • Ultima actualizare: 11.11.2015
  • Numar referinta: 112006

Obiectiv profesional

Acumularea de cunostinte noi si perfectionarea profesionala in domeniile in care activez.

  • bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Financiar / Contabilitate, Office jobs Resurse umane / Psihologie

Experienta

  • septembrie 2009 - iulie 2014

    contabil/inspector resurse umane, SC SEDA-N CONSTRUCT COMPANY SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Contabil
    -	inregistrarea documentelor in programul de contabilitate;
    -	introducerea in contabilitate a facturilor de la furnizorii externi;
    -	intocmirea situatiei financiar-contabile pana la balanta si bilant;
    -	urmarirea scadentelor la plata pt. furnizori, prestatori de servicii etc.
    -	 intocmire state de plata si contabilizare operatiuni legate de salarii, calculul indemnizatiilor pentru incapacitatea temporara de munca, maternitate, concedii de odihna si concedii medicale;
    -	intocmire si depunere declaratii aferente drepturilor salariale;
    -	intocmire si depunere declaratii referitoare la taxele si impozitele datorate de societate; 
    -	intocmire rapoarte si jurnale in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
    -	 participare la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
    -	efectuare operatiuni bancare si intocmire set de documente pentru operatiuni bancare; 
    -	 operare plati interne si externe;
    -	verificarea extraselor din banca cu instrumente de plati si incasari aferente fiecarei operatiuni;
    -	verificarea soldurilor conturilor cu care opereaza societatea;
    -	intocmire diverse rapoarte
    Responsabil resurse umane
    - Intocmire contracte individuale de munca si a acte aditionale;
    - Elaborare  diverse adeverinte pentru salariati;
    - Administrare baze de date cu angajati;
    - Intocmire, verificaresi transmitere de rapoarte si situatii catre superiori;
    - Gestionarea documentelor aferente procesului de salarizare si administrare de personal;
    - Asigurarea formalitatilor referitoare la angajari, modificari contractuale si incetare a raporturilor de munca;
    - Transmiterea in REVISAL a tuturor modificarilor contractuale in termenele specificate de legislatie;
    - Monitorizarea permanenta a schimbarilor legislative in domeniu;
    - Operarea in aplicatia software a modificarilor referitoare la salarii, prime si bonusuri, concedii medicale, angajari si incetari contracte de munca si derularea procesului de salarizare;
    - Verificarea calculului salarial si pe cel al contributiilor salariale;
    - Verificarea si transmiterea declaratiei 112;
    - Pregatirea si furnizarea documentelor solicitate de angajati;
    - Programarea controlului de medicina muncii pentru salariatii companiei;
    - Furnizarea de informatii si documentele solicitate de angajati;
    - Administrarea dosarelor de personal.

Educatie

  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea Crestina "DIMITRIE CANTEMIR"

    • Finante Banci
    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.11.2015
  • Reference number: 112006

Career goals


                            

  • bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Finance / Accounting, Office jobs Human Resources / Psychology

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native