112094

Asistent Manager la Swarco Traffic Romania

ASSISTANT MANAGER at Swarco Traffic Romania

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 17.09.2014
  • Numar referinta: 112094

Experienta

  • octombrie 2012 - Prezent

    Asistent Manager, Swarco Traffic Romania

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Organizarea deplasarilor interne si internationale;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Contabilitate primara;
    Evidenta contractelor;
    Traduceri;
    Pontaje;
    Inregistrarea documentelor societatii, distribuirea si clasarea acestora;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Redactarea tuturor documentelor societatii: contracte, situatii de plata,corespondenta (interna/externa), etc, in limba romana si engleza;
    Utilarea corespunzatoare a companiei cu echipamentele si consumabilele necesare;
    Alte activitati dupa caz.

  • august 2011 - iulie 2012

    Invatator limba Engleza, Consilier, Voluntariat - Strainatate

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Fundatii / Asociatii / ONG

    Asistarea elevilor din orasul Senya Beraku - Ghana - Africa in vederea invatarii limbii engleze.
    Organizarea de intruniri si consiliere in vederea igienizarii orasului.

  • august 2009 - august 2011

    Asistent Administrativ, American International Contractors SP

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Document controlling;
    Organizarea intrunirilor membrilor conducerii in relatia cu Ambasada SUA si cu subcontractorii;
    Mentinerea bazei electronice de date si evidentei contractelor incheiate;
    Organizarea deplasarilor interne si internationale;
    Mentinerea evidentei angajatilor companiei si subcontractorilor acesteia;
    Traduceri;
    Intocmirea agendei zilnice a Directorilor;
    Organizarea si distribuirea corespondentei;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana si in limba engleza;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Utilarea corespunzatoare a companiei cu echipamentele si consumabilele necesare;
    Alte activitati dupa caz.

  • iunie 2008 - iunie 2009

    Office Manager, Dustina Project Consulting

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Mentinerea evidentei si urmarirea desfasurarii contractelor incheiate cu clientii si furnizorii;
    Redactarea actelor aditionale si a contractelor;
    Verificarea perioadei de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali;
    Evidenta cheltuielilor lunare si realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli;
    Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
    Organizarea participarii societatii la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc.);
    Reprezentarea companiei in relatia cu bancile si autoritatile de stat;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Contabilitate primara;
    Traduceri;
    Redactarea tuturor documentelor interne ale societatii: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana si in limba engleza;
    Alte activitati dupa caz.

  • octombrie 2007 - iunie 2008

    Director Comercial, Marcon Trans

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    Elaborarea strategiilor comerciale in vederea atingerii target-urilor stabilite;
    Raportari saptamanale privind vanzarile si planul de actiune pentru cresterea vanzarilor;
    Asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrari;
    Elaborarea startegiilor de marketing;
    Organizarea, coordonarea si monitorizarea aplicarii strategiilor de vanzari si de marketing;
    Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli al departamentului comercial; Monitorizarea costurior si incadrarea in buget;
    Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii si clientii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
    Negocierea si incheierea contractelor de vanzari.

  • februarie 2007 - septembrie 2007

    Office Manager / Director Comercial, Unimetal

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Inginerie: Industrii / Productie

    Analizarea ofertelor primite, selectarea furnizorilor de servicii;
    Negocierea contractelor cu furnizorii;
    Asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrari
    Evidenta contractelor cu clientii si furnizorii, redactarea actelor aditionale si a contractelor, verificarea perioadei de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali;
    Negocierea si incheierea contractelor de vanzari;
    Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou, inclusiv repararea/inlocuirea echipamentelor defecte;
    Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc;
    Realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli;
    Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
    Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc.);
    Reprezentarea companiei in relatia cu banca si autoritatile de stat;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Contabilitate primara;
    Contacte telefonice, redactarea pe computer si tiparirea la imprimanta a tuturor documentelor interne ale societatii: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana si in limba engleza;
    Alte activitati dupa caz.

  • februarie 2006 - februarie 2007

    Office Manager / Director Vanzari, Royal Glass Grup

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrari;
    Organizarea, coordonarea si monitorizarea aplicarii strategiilor de vanzari;
    Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii si clientii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
    Negocierea si incheierea contractelor de vanzari;
    Mentinerea evidentei si urmarirea desfasurarii contractelor incheiate cu clientii si furnizorii;
    Verificarea perioadei de expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali;
    Evidenta cheltuielilor lunare si realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli;
    Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
    Reprezentarea companiei in relatia cu bancile si autoritatile de stat;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Contabilitate primara;
    Traduceri;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.), in limba romana si in limba engleza;
    Alte activitati dupa caz.

  • octombrie 2001 - iulie 2002

    Asistent Manager, Feliziani Associati

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Intocmirea dosarelor pentru procese;
    Traduceri;
    Organizarea participarii societatii la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc.);
    Reprezentarea societatii in relatia cu bancile si autoritatile de stat;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Redactarea tuturor documentelor interne ale societatii: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.;
    Alte activitati dupa caz.

  • octombrie 1997 - octombrie 2001

    Referent, Parlamentul Romaniei - Camera Deputatilor

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Muncitori

    Organizarea bunei desfasurari a intalnirilor delegatiilor straine;
    Translator in cadrul Departamentului pentru Relatii Externe;
    Intocmirea rapoartelor sedintelor din cadrul Comisiei pentru Agricultura;
    Corectarea si redactarea legilor si hotararilor dezbatute in cadrul sedintelor Comisiei pentru Agricultura;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.);
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Presedintelui Comisiei pentru Agricultura;
    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Organizarea si distribuirea corespondentei;
    Inregistrarea documentelor;
    Alte activitati dupa caz.

  • februarie 1996 - octombrie 1997

    Asistent Manager, Musat si Asociatii

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Juridic

    Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice si mesajelor;
    Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
    Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
    Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
    Organizarea agendei Directorului General;
    Redactarea tuturor documentelor interne ale societatii: contracte , situatii de plata, adrese, fax-uri, etc;
    Redactarea corespondentei interne si externe (fax, memo, e-mail, note interne, etc.);
    Alte activitati dupa caz.

Educatie

  • 2002 - 2007

    Diploma de facultate, Facultatea de Drept

    • București, România
  • 1996 - 1997

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic "Nicolae Iorga"

    • București, România
  • 1991 - 1995

    Liceu / scoala profesionala, Liceul Teoretic "Tessin"

    • Dej, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • A
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Incepator
Italiana
Mediu
Spaniola
Incepator
Suedeza
Incepator
Romana
Nativ
80%
  • Last update: 17.09.2014
  • Reference number: 112094

Experience

  • October 2012 - Present

    ASSISTANT MANAGER, Swarco Traffic Romania

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Management

    Document controlling;
    Translations;
    Timesheets;
    Travel/meeting arrangements;
    Board members agenda;
    Basic accounting;
    Administrative activities;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.);
    Greeting employees, visitors/guests in person or via telephone for the purpose of providing information, taking messages, and/or directing to appropriate personnel;
    Maintaing reception area materials (e.g. job applications, newsletters, event calendars, etc.) for the purpose of providing resource information to visitors;
    Other related activities, as required.

  • August 2011 - January 2012

    ENGLISH TEACHER, HEALTH COUNSELING, Foreign

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Foundations / Associations / NGOs

    English teacher, health adviser

  • August 2009 - August 2011

    ADMINISTRATIVE ASSISTANT, American International Contractors SP

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Management

    Document controlling;
    Procurement;
    Board members agenda;
    Assistance for motion preparation;
    Maintenance of contracts database;
    Maintenance of employees records;
    Security interviews scheduling;
    Travel/meeting arrangements;
    Translations;
    Timesheets;
    Administrative activities;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Other related activities, as required.

  • June 2008 - June 2009

    OFFICE MANAGER, Dustina Project Consulting

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Finance: Management

    Contract management;
    Clients/suppliers negotiations and support;
    Office budget planning and control;
    Translations;
    Travel/meeting arrangements;
    Timesheets;
    HR activities;
    Basic accounting;
    Management agenda;
    Administrative and IT related tasks;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry,filing, etc.)
    Other activities as required.

  • October 2007 - June 2008

    COMMERCIAL MANAGER, Marcon Trans

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Construction

    Contract management;
    Financial reports;
    Material/equipment site supply supervision;
    Customers/suppliers support and negotiations;
    Implementation of commercial policies according to corporate objectives;
    Setting budgets/targets;
    Other related activities.

  • February 2007 - September 2007

    OFFICE MANAGER, Unimetal

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Engineering: Industries / Production / Manufacturing

    Contract management;
    Company products and services presentation and promotion;
    HR activities;
    Document controlling;
    Translations;
    Travel/meeting arrangements;
    Timesheets;
    Board members agenda;
    Basic accounting;
    Activity reports;
    Office equipment/stationery supply;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Other related activities, as required.

  • February 2006 - February 2007

    OFFICE MANAGER, Royal Glass Grup

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Sales: Sales

    Contract management;
    Sales;
    Financial reports;
    Customers/suppliers support and negotiations;
    Setting budgets/targets;
    Basic accounting;
    Stocks;
    Management of internal and international orders;
    Translations;
    Timesheets;
    Administrative activities;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Other related activities, as required.

  • October 2001 - July 2002

    ASSISTANT MANAGER, Feliziani Associati

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Judicial

    General manager meeting agenda;
    Travel/meeting arrangements;
    Document drafting;
    Office related activity reports;
    Translations;
    Basic accounting;
    Administrative activities;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Other related activities, as required.

  • October 1997 - October 2001

    REVIEWER, Parlametul Romaniei - Camera Deputatilor

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Technicians: Workers

    Organizing and supervising foreign delegations meetings;
    Romanian Parliament tour guide;
    Translator within the Foreign Affairs Department;
    Preparation of reports and resumees of Agriculture Cometee meetings;
    Review and correction of Agriculture Cometee laws and decisions;
    Document controlling;
    Cometee President meeting agenda;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Timesheets;
    Other related activities, as required.

  • February 1996 - October 1997

    ASSISTANT MANAGER, Musat si Asociatii

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Institutions / Liberal professions: Judicial

    Document controlling;
    Translations;
    Travel/meeting arrangements;
    Administrative activities;
    General clerical functions (e.g. scheduling, copying, faxing, data entry, filing, etc.)
    Other related activities, as required.

Education

  • 2002 - 2007

    Bachelor's degree, Facultatea de Drept

    • București, Romania
  • 1996 - 1997

    Highschool, Nicolae Iorga Highschool

    • București, Romania
  • 1991 - 1995

    Highschool, Tessin Highschool

    • Dej, Romania

Skills

Driving license
  • A
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Beginner
Italian
Intermediate
Spanish
Beginner
Swedish
Beginner
Romanian
Native