112233

REFERENT RESURSE UMANE la TECKNOWORKS EUROPE SRL

  • România, Cluj Napoca
  • România, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
  • Romania, Cluj Napoca
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 17.06.2014
  • Numar referinta: 112233

Experienta

  • ianuarie 2014 - Prezent

    REFERENT RESURSE UMANE, TECKNOWORKS EUROPE SRL

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Activitati de secretariat
    -Redactare, inregistrare acte
    -Preluare, distribuire corespondenta
    -Efectuarea comenzilor pentru consumabile: curierat, apa.
    -Protocolul vizitelor, rezervari hotel (negociere pret bilete avion, cazari)
    Organizare evenimente
    Recrutare (intocmire anunt angajare, postare site, contactare candidati)
    Intocmeste si redacteaza adeverinte, formulare si alte acte specific biroului
    Organizeaza si pastreaza documentele arhivate pe sectii, sectoare, ani, luni
    Centralizează si tine evidența concediilor de odihna si a concediilor medicale, actualizare baza date angajati (intrari-iesiri)
    Gestioneaza relatia cu furnizorii de servicii de Medicina a Muncii (analize medicale angajare, controale medicale periodice) si Protectia Muncii

  • octombrie 2012 - ianuarie 2014

    Area Sales Manager, ROM SEEN PRINT

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    prospectare piata - firme utilizatoare de produse: carton, etichete, ribon, ambalaje
    contactare potentiali clienti
    completare, actualizare baza date
    rezolvarea reclamatiilor clientilor
    completarea formularului de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei
    promovarea constanta a imaginii si a produselor firmei
    preocuparea permanenta de mentinere a relatiilor cu clientii
    completarea si verificarea a facturii pentru fiecare tranzactie incheiata
    Adunarea tuturor datelor necesare si intocmirea ofertelor catre client
    informarea clientilor cu privire la oferta disponibila, oferirea cat mai multor variante pentru tranzactionare
    introducere comenzi
    monitorizare productie
    monitorizare livrari - negociere transport
    Reprezinta interfata dintre client si companie
    Dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clienti profitabili
    Anticipare si raspunderea dorintelor clientului 
    Verificare periodica daca clientul este multumit de serviciile care i s-au oferit

  • septembrie 2011 - octombrie 2012

    Asistent Manager, EUROSPORT DHS SA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Internet (actualizare produse, preturi), preluare comenzi, intocmire facturi, expediere colete
    -Redactare, inregistrare acte
    -Preluare, distribuire corespondenta
    -Efectuarea comenzilor pentru consumabile: curierat, apa.
    -Protocolul vizitelor, rezervari hotel (negociere pret bilete avion, cazari)
    -Colaborare Vodafone (comenzi telefoane, facturi)
    -Intocmire adrese Primarie, pentru obtinerea invitatiilor si scrisorilor de garantie necesare cetatenilor straini
    -Prelucrarea documentelor pentru obtinerea vizelor
    -Evidenta cheltuielilor 
    -Prelucrarea fisierelor cu cheltuielile departamentului administrativ
    -Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de Directorul Administrativ
    -Calcularea kilometrilor pentru transporturi
    -Intocmirea notificarilor si adreselor de reziliere catre diferite institutii sau societati comerciale
    Dispecer parc auto
    -Identificarea clientilor pentru serviciile de transport (tiruri si autocamioane), negociere.
    -Mentinerea contactului cu clientii
    -Coordonarea conducatorilor auto catre punctele de incarcare si descarcare
    -Identificarea si solutionarea problemelor de logistica
    -Executarea comenzilor de transport furnizate de clientii firmei sau obtinute din piata
    -Completarea formularului A.E.T.R.
    -Centralizarea asigurarilor CASCO si RCA (negociere asigurari).
    -Monitorizare plati
    -Verificarea lunara a foilor de parcurs, a comisioanelor pentru soferi, verificare bonuri carburanti
    - Marketing:
    - colaborare agentii publicitate
    - promovare site
    - analiza oferte piata - identificare clienti 
    - organizare evenimente
    - recrutare (intocmire anunt angajare, postare site, contactare candidati)

  • septembrie 2009 - septembrie 2011

    Profesor limba engleza, COLEGIUL NATIONAL IANCU DE HUNEDOARA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    predare limba engleza

  • octombrie 2006 - iulie 2009

    Inspector specialitate, DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARA

    • Cluj Napoca, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    especta si pune in aplicare legile si celelalte acte normative specifice serviciului ;
    -evalueaza / reevalueaza nevoile copilului aflat la asistentul maternal profesionist;
    -intocmeste si revizuieste planul individualizat de protectie pentru copil;
    -monitorizeaza si inregistreaza evolutia planului individualizat de protectie;
    -realizeaza instruirea specifica a asistentului maternal cu privire la nevoile copilului, inaintea plasarii acestuia
    -informeaza in scris asistentul maternal cu privire la drepturile si obligatiile legale ce ii revin acestuia cu privire la persoana copilului pe durata plasarii, inainte de mutarea copilului;
    -coordoneaza procesul de potrivire a copilului cu asistentul maternal;
    -consiliere a copiilor aflati la asistentilor maternali profesionisti ;
    -coordoneaza procesul de compatibiliate a copilului in cazul revenirii copilului in familia naturala sau in cazul identificarii unei familii adoptatoare (daca planul individualizat de protectie are acest obiectiv ca finalitate) - 2 cazuri reusite de reintegrare in familia naturala, 4 deschideri procedura adoptie cu finalitate. 
    -intocmeste conventia de plasament;
    -coordoneaza activitatea privind mutarea copilului la asistent maternal / familie naturala / familie adoptatoare ;
    -intocmeste, pastreaza si actualizeaza dosarul copilului;
    -organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza activitatile in care sunt implicati alti specialisti, atunci cand nevoile copilului impun aceste interventii;
    -asigura mentinerea relatiilor copilului cu familia naturala sau cu orice alte persoane relevante pentru viata acestuia;
    -participa si contribuie la imbunatatirile suportului de curs destinat AMP
    -participa la programe de pregatire specifica, in functie de nevoile de formare identificate de supervizor;
    -participa la sedinte de supervizare formala sau informala;
    -completeaza baza de date a DGASPC Hd / registrele / evidentele de la nivelul serviciului cu privire la copii plasati la asistenti maternali (intrari – iesiri la sfarsitul fiecarei luni)
    -comunica sefului de serviciu modificarile aparute in cursul lunii prin intrarea / iesirea copilului de la asistent maternal ;
    -este la curent cu legislatia in vigoare
    -intocmeste rapoarte de activitate zilnice ;
    -desfasoara activitati de evaluare a nivelului de dezvoltare a copilului ;
    -isi asuma responsabilitatea pentru demersurile pe care le face pe parcursul instrumentarii cazului
    -intocmeste dosarul social al copilului cu argumente si propuneri intemeiate, apoi il preda sefului de serviciu in vederea avizarii;
    -informeaza la timp seful de serviciu despre problemele care apar pe parcursul instrumentarii cazului

Educatie

  • 2006 - 2007

    Master / studii postuniversitare, Universitatea "Vasile Goldis"

    • Arad, România
  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Universitatea "Lucian Blaga"

    • Sibiu, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 17.06.2014
  • Reference number: 112233

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Romanian
Native