112357

Receptioner la Hotel Alma, Bucuresti

Receptionist at Alma hotel

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 17.06.2014
  • Numar referinta: 112357

Experienta

  • iunie 2013 - Prezent

    Receptioner, Hotel Alma, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

    - Efectuarea de operatiuni specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;        
    - Sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine;
    - Oferirea de servicii hoteliere catre client;
    - Rezolvarea reclamatiilor clientilor;
    - Promovarea imaginii hotelului;
    - Organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii punctului de receptie.

  • aprilie 2008 - martie 2013

    Ofiter procesare popriri, Raiffeisen Bank

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    - Primirea, gestionarea din punct de vedere operational a popririlor comunicate bancii de executorii judecatoresti bancari/fiscali,a documentatiei de suspendare, modificare, actualizare, ridicare a popririlor in conditii optime si conform cu reglementarile in vigoare;
    - Primirea notificarilor de insolventa si gestionarea acestora din punct de vedere operational; 
    - Formularea si trasmiterea informarii standard catre organul de executare.

Educatie

  • 2002 - 2006

    Diploma de facultate, Alexandru Ioan Cuza, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor

    • Filiași, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Mediu
Romana
Nativ
75%
  • Last update: 17.06.2014
  • Reference number: 112357

Experience

  • June 2013 - Present

    Receptionist, Alma hotel

    • București, Romania
    • Full time
    • Work domain - Services: Tourism

    - Performing specific operations for arrival and departure;
    - To inform guests, including to wear conversation in foreign languages; 
    - Providing services to the client;
    - Resolving customer complaints; 
    - Promoting the image of the hotel;
    - Organisation of the general framework of opening and closing reception point activity.

Education

  • 2002 - 2006

    Bachelor's degree, Economist

    • Filiași, Romania

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
French
Intermediate
Romanian
Native