112466

SEF PIESE SI ACCESORII AUTO la DI-BAS PRAHOVA SRL

  • România, Băicoi
  • România, Băicoi
  • Romania, Băicoi
  • Romania, Băicoi
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 25.08.2014
  • Numar referinta: 112466

Experienta

  • martie 2010 - Prezent

    SEF PIESE SI ACCESORII AUTO , DI-BAS PRAHOVA SRL

    • Băicoi, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Automobile

    Identificare de piese si accesorii pentru marca Opel si Chevrolet dar si multimarca, in
    programe specifice identificarii de piese si in programele furnizorilor, efectuarea de comenzii
    de piese, verificarea statusului comenzilor, receptionarea de piese si introducerea facturilor
    in sistem, stabilirea targhetului lunar, gestionarea stocului.

  • ianuarie 2009 - Prezent

    SPECIALIST GARANTII AUTO, DI-BAS PRAHOVA SRL

    • Băicoi, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Automobile

    Activitatea de responsabil garantii pe care o desfasor in prezent se concretizeaza in completarea
    dosarelor de garantie ale masinilor carora li s-au efectuat reparatii, inchiderea acestor
    dosare si introducerea lor in aplicatii specifice, pentru a fi decontate de General Motors.
    Tot odata intocmesc facturi lunare si saptamanale pentru deconturile facute de General
    Motors, realizez rapoarte de activitate asupra lucrarilor efectuate in garantie, a deconturilor
    si a dosarelor acceptate sau refuzate. O alta parte a responsabilitatilor mele este si administrarea
    tuturor aplicatiilor din cadrul societatii in vederea bunei lor functionarii.

  • februarie 2008 - ianuarie 2009

    CONSULTANT RELATII CLIENTI, DI-BAS PRAHOVA SRL

    • Băicoi, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Automobile

    In activitatea de consultant relatii clienti, principalele mele responsabilitati erau de a crea
    o baza de date care sa includa toti clientii companiei, atat cei care au achizitionat masini
    cat si cei carora li s-au efectuat reparatii de service. Tot odata, la un anumit interval de
    timp sunam toti clientii pentru a verifica gradul de satisfactie asupra serviciilor prestate
    de societate, preluam reclamatiile si le rezolvam dar si redirectionam cerintele clientilor
    catre departamentele implicate.
    Nu in ultimul rand, ma ocupam si de coordonarea cursurilor de specializare pe care angajatii
    erau obligati sa le urmeze pentru a atinge un anumit grad de instruire profesionala, verificam
    si implementam in reprezentanta standardele impuse de General Motors

  • februarie 2007 - februarie 2008

    TELESALES CONSULTANT, VODAFONE ROMANIA

    • Băicoi, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Telecomunicatii

    In cadrul companiei Vodafone, activitatea pe care o desfasuram consta in contactarea
    clientilor persoane juridice in vederea propunerii de solutii de comunicare mai eficiente si mai putin costisitoare in comparatie cu cele utilizate de ei, dupa stabilirea si acceptarea
    ofertei, incheiam contractul si activam in retea abonamentul, iar in conditiile in care in
    baza contractului era prevazuta si o comanda, ma ocupam de trimiterea ei catre client.
    Indeplinirea targhetului impus.

Educatie

  • 2012 - 2014

    Master / studii postuniversitare, Universitatea Petrol si Gaze

    • Ploiești, România
  • 2009 - 2013

    Diploma de facultate, Universitatea Petrol si Gaze

    • Ploiești, România
  • 2007 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 25.08.2014
  • Reference number: 112466

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Spanish
Beginner
Romanian
Native