113462

Consultant Independent in domeniul Management si Business Development (PFA) la PFA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 03.09.2014
  • Numar referinta: 113462

Experienta

  • ianuarie 2014 - Prezent

    Consultant Independent in domeniul Management si Business Development (PFA), PFA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    In calitate de formator/trainer autorizat, am sustinut un curs de specializare pentru manageri in activitatea de turism, in cadrul caruia am predat un numar de 3 discipline: „Management Financiar”, „Marketing”, „Managementul Resurselor Umane”, Procurement Management P2P”.
    Am desfasurat activitati specifice de indrumator pentru intocmirea lucrarilor de absolvire precum si indrumarea si supravegherea orelor de practica.
    Activitati de evaluare intermediara si finala a cursantilor.  
    

  • iulie 2013 - ianuarie 2014

    Director Comercial , S.C. MHS Truck & Bus S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Extinderea gamei de clienti contractuali aftersales pentru activitatea de service auto. 
    Planificarea si efectuarea importurilor de piese de schimb aftermarket si accesorii auto.
    Am perfectat contractul de service aftersales cu un operator care detine o flota de aprox. 650 de camioane si suprastructuri specializate.
    Am intocmit planul de afaceri privind importul si distributia de accesorii auto printr-unul dintre cei mai mari operatori de statii de carburanti si am purtat negocieri cu factorii implicati.
    Am actionat in directia cresterii volumului de vanzari al piselor aftermarket si am contribuit la eficientizarea gestionarii pieselor aftermarket prin interconectarea bazelor de date din ERP.
    

  • februarie 2012 - iulie 2013

    Director Achizitii , S.C. Automobile Bavaria S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Infiintarea si organizarea unui departament central de achizitii (procurement), la nivelul Grupului Automobile Bavaria (un numar de 18 firme cu raspandire nationala).
    Realizarea procedurilor de achizitie si stabilirea standardelor de cheltuiala si produs in cadrul Grupului.
    In calitate de Reprezentant al Managementului pentru Calitate (RMC), am efectuat auditul intern de calitate, aplicarea masurilor corective si recertificarea ISO 9001 pentru un numar de 4 firme din cadrul Grupului.
    Am organizat licitatii si concursuri de oferte care au dus la schimbarea furnizorilor de energie electrica, servicii de curierat, tichete de masa, etc. Urmare acestor actiuni precum si a renegocierii contractelor de achizitie a carburantilor, furnizare a serviciilor de securitate, a celor de mentenanta si curatenie, am realizat o reducere a cheltuielilor cu aprox. 245.000 Euro/an, la nivel de Grup.
    

  • octombrie 2010 - februarie 2012

    Consultant Independent in domeniul Management si Business Development (PFA), PFA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Intocmirea documentatiei pentru un numar de 14 licitatii de prestari servicii catre armata USA din baza militara de la M. Kogalniceanu.
    Am castigat 12 licitatii pentru 4 firme romanesti, am oferit consultanta la incheierea contractelor si organizarea activitatii acestora in baza militara (conditii specifice de certificare NATO, acces, protectia muncii, securitate), urmarirea graficelor de lucrari, intocmirea rapoartelor periodice catre beneficiar, intocmirea documentatiei pentru receptia lucrarilor si facturare.
    Valoarea nominala a contractelor executate: 1,2 milioane $. 
    

  • octombrie 2009 - octombrie 2010

    Director Executiv, S.C. Romprest Servicii Integrate S.R.L.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Activitati specifice de startup si organizarea unei companii nou infiintate, preluarea „din mers” a personalului (800 de angajati) si a contractelor de prestari servicii, in valoare de 8 milioane EURO/an. 
    Recrutarea, selectia si angajarea personalului de conducere, financiar-contabil si administrativ. Intocmirea bugetului companiei. Stabilirea obiectivelor pe termen scurt si mediu, negocierea contractelor de furnizor, stabilirea variantelor de finantare.
    Elaborarea unei viziuni pe termen lung, stabilirea valorilor si politicilor de companie. 
    Obtinerea certificarilor ISO 9001 (calitate), ISO 14001 (mediu), OHSAS 18001 (securitatea muncii).
    Sub mandatul meu, compania a castigat si a pus in executie doua contracte majore de prestari servicii cu Orange Romania (62 locatii in toata tara) si Posta Romana (4200 de locatii in toata tara).
    La sfarsitul mandatului, compania avea 1300 de angajati si un venit anual de 14 milioane EURO.
    

  • noiembrie 2007 - octombrie 2009

    Director Executiv Adjunct, S.C. Compania Romprest Service S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Coordonarea departamentelor companiei si rezolvarea problemelor aferente activitatii zilnice ale unei companii cu 5400 de angajati si un venit anual de 130 milioane EURO.
    Intocmirea propunerii de buget al societatii si supunerea spre aprobare in CA.
    Reprezentarea societatii in fata autoritatilor, a beneficiarilor si a furnizorilor.
    Am purtat negocierile cu beneficiarii si furnizorii societatii. Am urmarit procesele de productie si am luat masuri pentru alocarea resurselor necesare, cresterea productivitatii muncii, reducerea costurilor specifice si cresterea calitatii serviciilor.
    Pregatirea si participarea la negocierile privind achizitionarea de echipamente rutiere (autocamioane si suprastucturi specifice), in valoare de 30 milioane Euro.
    Coordonarea activitatilor in cadrul auditurilor externe si participarea la formularea concluziilor.
    Aprobarea instructiunilor si procedurilor de lucru (ISO).
    Responsabilitati speciale:
    -	Coordonarea activitatii Filialei Romprest din Germania (puncte de lucru la München, Würtzburg si Nürnberg) si reprezentarea societatii in fata autoritatilor germane. In aceasta calitate am efectuat deplasari lunare in Germania si avut dese intalniri cu benediciarii locali si autoritatile germane.
    -	Coordonarea tuturor activitatilor din cadrul contractelor de prestari servicii cu Guvernul SUA (Baza Militara M. Kogalniceanu) si reprezentarea societatii in fata autoritatii contractante.
    -	Achizitionarea unor utilaje din Germania si Franta, in valoare totala de 1,9 milioane EURO.
    -	Coordonarea activitatii de documentare si achizitie (Germania, Franta, Spania, Ungaria) si realizarea unui plan de afaceri pentru infiintarea unei statii automatizate de selectare a desurilor.
    Am contribuit la implementarea unui ERP performant (SAP) prin verificarea coerentei solutiilor propuse in diversele departamente, sprijinul si supravegherea departamentelor pentru respectarea termenelor asumate. 
    

  • octombrie 2005 - noiembrie 2007

    Director Operational , S.C. Compania Romprest Service S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Am raspuns de intreaga activitate operationala a companiei privind derularea contractelor de prestari servicii, organizarea si functionarea departamentelor operationale si a punctelor de lucru, alocarea resurselor si coordonarea interdepartamentala, gestionarea echipamentelor si a parcului auto. Am subordonat un numar de 4500 de salariati si am gestionat derularea unor contracte in valoare de peste 100 milioane de Euro/an. Am avut ca preocupare permanenta eficientizarea activitatii prin cresterea productivitatii muncii pe baza rezervelor organizatorice si a introducerii tehnologiilor performate. Am mentinut contactul zilnic cu toate punctele de lucru, prin raportari zilnice si sedinte operative saptamanale. Astfel am determinat diminuarea costurilor cu 15% /an si cresterea veniturilor cu 20%/ an, fata de previzionat.

  • ianuarie 2005 - octombrie 2005

    Director Departament pentru Relatii Externe, Marketing si Integrare Europeana, S.C. Compania Romprest Service S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Am conceput si am dus la indeplinire masurile si actiunile necesare pentru crearea unui climat favorabil companiei in mediile administratiilor centrale si locale, in mediile de afaceri si al organizatiilor patronale sau profesionale. Am identificat vectorii favorabili si am actionat in directia cresterii avantajului competitional al companiei.
    Departamentul condus de mine a contribuit decisiv la pregatirea companiei pentru impactul aderarii Romaniei la UE. S-au identificat schimbarile normative specifice domeniului de activitate si s-au efectuat actiuni de informare cu privire la viitorii posibili competitori si capabilitatile acestora.
    Astfel, compania a luat masuri de pregatire in vederea conformarii la normele europene de mediu si a decis calificarea personalului muncitor (am a elaborat standardele ocupationale si am determinat inscrierea in COR a meseriei de „agent de curatenie cladiri si mijloace de transport”. La initiativa si sub conducerea mea s-au demarat primele cursuri de calificare in aceasta meserie).
    Am stabilit strategiile si caile de comunicare ale societatii, am infiintat site-ul web al companiei. 
    

  • octombrie 2001 - ianuarie 2005

    Director de Obiectiv (Site Manager) , S.C. Compania Romprest Service S.A.

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Management

    Am raspuns, pe rand, de organizarea, coordonarea si functionarea departamentelor care asigurau derularea contractelor de prestare a serviciilor de curatenie profesionala si DDD catre Caile Ferate Romane – CFR Calatori S.A. si Gevaro S.A., (2001 – 2003) si derularea contractelor de prestari servicii de curatenie profesionala, Intretinere si reparatii drumuri, intretinere spatii verzi si arhitectura peisajera, si DDD catre Compania Nationala Aeroportul International ”Henri Coanda” Bucuresti (2003 – 2005).
    In aceste pozitii m-am ocupat de conducerea operativa a departamentelor, recrutarea personalului muncitor, inscrierea in parametrii cantitativi si calitativi ai contractelor, pastrarea legaturii cu reprezentantii beneficiarului si am participat la negocierea privind actualizarea unor parametrii contractuali. Am avut ca preocupare permanenta eficientizarea acivitatii (in ambele situatii am obtinut o crestere a productivitatii cu aprox. 20%) precum si extinderea activitatii la beneficiarii respectivi, atat prin cresterea volumului de activitate contractat, cat si prin identificarea nevoilor beneficiarului si diversificarea paletei de servicii oferite. Astfel, am obtinut o crestere cu aprox. 35 % a volulmului facturat in cazul CFR si cu 40% a volumului facturat in cazul AIHCB.
    

  • septembrie 1991 - octombrie 2001

    Receptioner Hotel, Sef Receptie, S.C. Bucuresti Turism S.A. (astazi, Radisson Blue)

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Hoteluri,Turism

    In diverse perioade am activat in toate compartimentele front- office: concierge, receptie, casierie.
    In pozitia de sef receptie, am planificat si am supravegheat activitatea compartimentelor front-office, rezervari, hol si am dispus masurile de rezolvare a reclamatiilor.

Educatie

  • 1994 - 1998

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice (ASE)

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Avansat
Italiana
Avansat
Germana
Avansat
Rusa
Mediu
Bulgara
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 03.09.2014
  • Reference number: 113462

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Advanced
French
Advanced
Italian
Advanced
German
Advanced
Russian
Intermediate
Bulgarian
Intermediate
Romanian
Native