114116

assistent manager la sc immofinanz services romania srl

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 05.09.2014
  • Numar referinta: 114116

Experienta

  • ianuarie 2008 - mai 2014

    assistent manager, sc immofinanz services romania srl

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Muncitori Tehnicieni: Constructii

    • Mentinerea relatiei client – dezvoltator : 
         - menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii companiei;
    
         - monitorizarea si respectarea contractelor incheiate cu clientii;
    
         - promovarea serviciilor din  portofoliul companiei la diferite targuri si evenimente organizate; 
    
         - urmărirea încasarii facturilor şi asigurarea realizării plăţilor de către client în termenele stabilite conform contractelor semnate;
    
         - menținerea relației cu clienții pe termen lung, prin acordarea de suport si consiliere clienților în utilizarea serviciilor;
    
         - evidenta contractelor semnate sau a celor viitoare (antecontracte/plata in rate/chirii),rapoarte lunare priviind situatia acestora;
    
         - negocierea prețurilor client - dezvoltator in baza unui grafic lunar si a unui pret de lista atribuit de catre companie;
    
         - intocmirea, redactarea si verificarea contractelor pentru semnarea Contractelor de vanzare cumparare , Antecontractelor de vanzare cumparare care presupune un proces mai amplu si anume : participarea la sedintele cu Dept Legal privind standardul contractelor in urma cerintelor  venite de la clienti; coordonarea cu departamentul Legal - client- notar- banca finantatoare , verificarea drafturilor de contracte , stabilirea tuturor documentelor necesare priviind transferul dreptului de proprietate; verificarea imobilului,inspectia proprietatii ce urmeaza a fi vanduta ,impreuna cu o firma de mentenanta respectiv clientul ,semnarea procesului verbal de predare - primire cu clientul in baza unei procuri; mentinerea relatiei dintre client – banca finantatoare-in cazul in care clientul achizitioneaza proprietatea prin credit, solicitarea extraselor de carte funciara in colaborare cu cabinetele notariale;
    participarea la sedinte interne ale companiei in vederea obtinerii aprobarilor interne priviind pretul proprietatii care face obiectul vanzarii; predarea finala a proprietatii achizitionate de catre client , efectuarea receptiei apartamentului cu clientul si firma specializata in mentenanta!
    
         - Intocmirea de rapoarte periodice priviind nemultumirile clientilor precum si rezolvarea acestora impreuna cu Departamentul de Ingineri (inspectii periodice la proiectele companiei atat din Bucuresti cat si din tara ,cu privire la intervalul de solutionare a problemei semnalate de catre client; verificarea planurilor din proiectele generale si situatia in fapt rapoarte lunare priviind evidenta acestora ; participarea la intalniri cu anteprenorul general respectiv constructor si gasirea de solutii priviind remedierea deficientelor semnalate de catre client; 
    
          - redactarea , pregatirea si transmiterea de notificari catre client pentru diverse probleme de ordin tehnic , financiar precum si de informatii priviind proprietatea pe care o achizitioneaza acesta, somatii, precum si participarea la intalnirile/sedintele cu Dept Legal privind situatia clientilor aflati in litigii.
    
          - mentinerea relatiei cu firma de cadastru si carte funciara : verificarea planurilor cadastrale ale proiectelor in curs de constructie (teren) sau in curs de finalizare (cladire + spatii aferente); verificarea actelor de dezmembrare ale proprietatilor , corelarea acestora in cazul in care numerele cadastrale respectiv cele de carte funciara au fost atribuite gresit - prin adrese catre OCPI si ANCPI privind rectificarea acestora; 
    
          - corespondenta client: : intocmire si transmitere de notificari stipulate in contractele semnate cu frima , informarea acestora priviind stadiul constructiei/platilor care trebuiesc efectuate, raspunsuri la diverse adrese/notificari primite de la diferiti clienti;
    
          - mentinerea relatiei cu Administratiile Financiare Publice atat din Bucuresti cat si provincie - privind declararea vanzarilor si scoaterea lor de pe rolurile fiscale;
    
          - relatia cu Primariile sau directiile de Urbanism - privind documentele necesare sau depuse/solicitate de partile implicate in tranzactie : banca, avocati, experti tehnici angajati, OPC etc .
    
          - indeplinirea deadlineurilor solicitate de diverse departamente priviind clientii din diverse proiecte (Bucuresti si provincie);
    
          - acumularea de informatii si transmiterea de rapoarte lunare catre Managerul Departamentului de Relatii Cilenti priviind activitatea departamentelui (subordine 5 persoane);
    
          - verificarea clientilor din baza de date priviind gradul de satisfactie al acestora , intocmirea de rapoarte/statistici in baza informatiile primite;
    
          - arhivare - responsabilitatea si accesul in arhiva departamentului de relatii clienti imi era atribuit; (primirea documentelor in departament precum si inregistrarea acestora in registrele de intrare/iesire, intocmirea de procese verbale priviind documentele intrate + arhiva online -server);
    
          - contribuirea la efortul de echipa si obtinerea  de rezultate performante;

Educatie

  • 2004 - 2010

    Diploma de facultate, facultatea de fizica

    • București, România
  • 1999 - 2003

    Liceu / scoala profesionala, liceul de informatica

    • Petroșani, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 05.09.2014
  • Reference number: 114116

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native