115333

Coordonator Contact Center la Eureko

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
75%
  • Ultima actualizare: 11.09.2014
  • Numar referinta: 115333

Experienta

  • iulie 2006 - iulie 2014

    Coordonator Contact Center, Eureko

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Monitorizarea in timp real a activitatii  Contact Centerului 
    Se asigura de  indeplinirea tuturor indicatorilor propusi(KPI)
    Asista si acorda consultanta personalului in tratarea situatiilor speciale
    Preia in vederea analizarii si rezolvarii situatiile speciale semnalate de catre subordonati
    Foloseste toate instrumentele de informare pentru a aduce la cunostinta personalului
    noutatile legate de produse si servicii, proceduri, instructiuni, 
    Ofera asistenta si suport pentru intelegerea si implementarea procedurilor
    Se asigura ca procedurile si instructiunile de lucru sunt respectate 
    Efectueaza periodic sesiuni de instruire si observare directa a activitatii, pe baza carora
    ofera feedback, consiliere si recomandari contribuind la dezvoltarea abilitatilor si performantelor
    personalului 
    Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii,
    se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor.
     Cunoaste serviciile si produsele EUREKO-Asigurari de sanatate,inclusiv partea operationala
    Urmareste respectarea programului de lucru, a pauzelor programate si ia masuri imediate,
    in limita competentei, pentru inlaturarea eventualelor disfunctionalitati, asigurnd astfel
    buna desfasurare a activitatii
    Furnizeaza feedback superiorului direct pentru imbunatatirea performantelor,
    proceselor sau instructiunilor de lucru in vederea asigurarii calitatii serviciilor furnizate
    si a indeplinirii indicatorilor propusi
    Gestionare portofoliu clienti corporate si individuali cu asigurari de sanatate si
    abonamente Euroclinic;
    Coordonarea activitatii asistentelor medicale in vederea eliberarii de autorizatii medicale 
    pentru investigatiile medicale/proceduri /spitalizari recomandate de medicii din reteaua medicala
    Imbunatatirea fluxurilor activitatii pe Client Service & Autorizatii,
    Monitorizarea furnizorilor de servicii medicale, precum si activitatea acestora
    Trainingul noilor angajati Contact Center;
    Verificarea si autorizarea decontarii dosarelor de dauna servicii medicale al departamentului Daune din  operational
    Colaborare cu underwriterul in anumite cazuri care impun extra prima sau
    excludere medicala;
    Implementare in dep Contact Center -linia Sanatate-  a conceptului  "Lean" de
    eficientizare a muncii
    Participare la implementarea de noi proceduri ;
    Evaluarea angajatiilor Contact Centerului conform KPI-urilor agreate de companie
    Efectuarea de traininguri colaboratorilor Eureko(furnizori de servicii medicale )
    

  • aprilie 2006 - iulie 2008

    Specialist Contact Center, Eureko

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Asigurari

    Managementul apelurilor telefonice si a adreselor de e-mail oficiale ;
    Gestionarea nemultumirilor si oferirea de solutii adecvate;
    Rapoarte de activitate lunara catre alte departamente si catre superiorul 
    direct ;
    Participarea la reanoirea brosurilor cu informatii noi despre reteaua medicala
    Eureko;
    Preluarea /inregistrarea si raspunsul  la reclamatiile  primite  din partea asiguratiilor cu privire la serviciile medicale oferite de reteaua de sanatate
    Evaluarea cererilor de asigurare cu precadere istoricul medical raportat  a persoanelor asigurate sau a potentialilor clienti necesare Departamentului de Subscriere.
    Colaborare cu departamentul Daune  in verificarea daunelor achitate direct
    furnizorului de servicii medicale si verificarea dosarelor de dauna cu servicii medicale efectuate inafara retelei
    

  • martie 2003 - aprilie 2006

    Asistent medical generalist, CMI dr Nicolescu Ileana

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Sanatate: Sanatate

    Evidenta pacienti (8000 pacienti )
    Gestionare pacienti
    Statistica afectiunilor cronice
    Efectuare tratamente medicale
    Raportari CNAS
    Monitorizare gravide
    Evidenta concedii medicale si raportare CASMB
    

  • aprilie 2001 - iulie 2002

    Consultant de infrumusetare, Beauty Center

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Intretinere / Infrumusetare / Sport

    Supraveghere medicala ;efectuarea de programe personalizate de slabire si infrumusetare

Educatie

  • 2012 - Prezent

    Diploma de facultate, Universitatea Spiru Haret

    • București, România
  • 1998 - 2001

    Colegiu / studii postliceale, Colegiul Medical "I.C.Cantacuzino"

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ
25%
  • Last update: 11.09.2014
  • Reference number: 115333

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native