119967

Activitate independenta - Corbu Luminita Cristina PFA la Corbu Luminita Cristina PFA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 20.12.2014
  • Numar referinta: 119967

Experienta

  • mai 2014 - Prezent

    Activitate independenta - Corbu Luminita Cristina PFA, Corbu Luminita Cristina PFA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Consultanta,Management

    Initierea si implementarea de schimbari tehnologice, organizationale si comportamentale in interiorul organizatiei client. Conducerea de studii si evaluari organizationale, proiectarea de sisteme si proceduri, realizarea studiilor privind eficientizarea muncii, masurarea performantelor organizatiei, si pregatirea de manuale si proceduri pentru a asista managementul organizatiei si a conduce activitatea eficient si efectiv. Recrutare si selectie de personal, realizarea, redactarea si controlul legalitatii si corectitudinii actelor, procedurilor, documentelor si tuturor relatiilor dintre client si resursele umane, evaluare de personal. Formare profesionala initiala si continua, motivare personala, comunicare, vanzari.

  • martie 2013 - Prezent

    Trainer/Formator, S.C. Macro Structural Consulting S.R.L. Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Institutii / Profesii liberale: Educatie,Training

    Formare profesionala pentru adulti, cursuri acreditate ANC; Trainer colaborator
    Formator – cursuri: Inspector Resurse Umane; Inspector SSM
    

  • august 2013 - mai 2014

    Director General , MPS Solutions

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Aprobarea procedurilor de importanta generala pentru organizarea si derularea proceselor principale la  nivel de firma. 
    Asigurarea conducerii, organizarii si functionarii firmei cu eficienta maxima prin elaborarea strategiilor de dezvoltare, identificarea oportunitatilor, angajarea resurselor financiare, tehnologice si umane necesare. Asiguarea managementului firmei.
    Coordonarea activitatii pe functiuni: cercetare, productie, comercial, financiar-contabil, resurse umane. 
    Stabilirea obiectivelor generale de dezvoltare ale firmei, in concordanta cu strategia elaborata de Consiliul de administratie.
    Identificarea oportunitatilor de afaceri. 
    Reprezentarea firmei in relatiile protocolare cu furnizorii, clientii si alte organizatii cu potential sau cu impact real asupra rezultatelor firmei. 
    

  • iulie 2012 - iulie 2013

    Manager General, S.C. Remark Calldirect SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Organizarea, coordonarea si supravegherea desfasurarii activitatii de telemarketing in Romania, punctul de lucru Bucuresti, pentru 3G Brothers Holding - Grupul Vezza (societati ale grupului: Vezza, San Lorenzo, Dermafutura, Aniwell),avand in subordine cca 90 de angajati, proiecte de baza in limba italiana, limba spaniola, limba rusa si limba romana, coordonarea activitatii asistent managerului, departamentului de resurse umane, sefilor de departament (formarea echipei de conducere a societatii - 4 sefi de echipa - cate unul pentru fiecare limba: italiana, spaniola, rusa, romana), pregatirea personalului in vanzari, organizarea si tinerea de cursuri de formare profesionala „on the job”, selectia personalului in baza unei evaluari, elaborarea de materiale comunicative comerciale. 

  • august 2011 - iulie 2012

    Sef Birou Marketing, S.C. Remark Calldirect SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Coordonarea echipelor de vanzari, direct si prin intermediul sefilor de echipe, atingerea obiectivelor prin mijloace proprii;  buna desfasurare a activitatii din punctul de lucru – avand in subordine cca 80 de angajati, in principal proiectul de baza in limba italiana, initierea, organizarea si supravegherea proiectelor in limba spaniola, rusa si romana, initierea, organizarea, desfasurarea si supravegherea serviciului de customer care, organizarea, supravegherea si coordonarea activitatii asistent managerului, sefilor de departament si a operatorilor, selectionarea persoanelor care candideaza pentru locurile de munca disponibile in societate, organizarea si tinerea de cursuri de formare profesionala precum si selectia personalului in baza unei evaluari pentru a incepe activitatea. 

  • februarie 2008 - august 2011

    Sef departament, S.C. Remark Calldirect SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Formarea personalului in domeniul vanzarilor prin telefon in limba italiana, coordonarea echipei de vanzari, atingerea obiectivelor, avand in subordine cca 55 angajati; proiect de baza in limba italiana, selectionarea persoanelor care candideaza pentru postul de operator vanzari, organizarea si tinerea de cursuri de formare profesionala precum si selectia personalului in baza unei evaluari pentru a incepe activitatea, coordonarea si supravegherea activitatii operatorilor, formare continua a angajatilor, obiective de performanta – atingerea si depasirea acestora, cercetare continua a pietei, gasirea de solutii si strategii pentru imbunatatirea perfomantelor, intocmirea de rapoarte zilnice, saptamanale, analiza finala si rapoarte asupra activitatii desfasurate.

Educatie

  • 2006 - 2010

    Diploma de facultate, Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Mediu
Franceza
Incepator
Italiana
Avansat
Spaniola
Mediu
Rusa
Incepator
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 20.12.2014
  • Reference number: 119967

Foreign languages

English
Intermediate
French
Beginner
Italian
Advanced
Spanish
Intermediate
Russian
Beginner
Romanian
Native