120477

Administrator cont cash&non cash la Banca Transilvania SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
90%
  • Ultima actualizare: 05.06.2015
  • Numar referinta: 120477

Obiectiv profesional

Imi doresc sa lucrez intr-o companie serioasa, care isi respecta obligatiile fata de partenerii de afaceri si fata de salariati, unde spiritul de echipa este foarte bine conturat, unde sa pot invata lucruri noi si unde ma pot perfectiona

  • Bucuresti
  • Full time
  • Domeniile urmariteFinante Management, Marketing Marketing, Office jobs Secretariat

Experienta

  • decembrie 2014 - martie 2015

    Administrator cont cash&non cash, Banca Transilvania SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Acorda asistenta in vanzarea produselor si serviciilor  bancii,
    -	Efectueaza operatiuni de incasari /plati cu numerar,
    -	Inregistreaza  tranzactiile in sistemele bancii, semneaza si conformeaza   documentele.
    -	Arhiveaza toate documentele justificative;
    -	Preia documentatia de emitere de carduri de debit, 
    -	Faciliteaza deschiderea  de conturi,
    -	Efectueaza depuneri /retrageri  in/din conturile  clientilor,
    -	Efectueaza operatiuni de schimb valutar pentru clienti
    -	Incaseaza /achita sumele   transmise/primite prin Western  Union
    -	Ofera informatii si consultanta  completa si complexa  Clientilor  referitoare la  produsele si serviciile bancare oferite

  • mai 2009 - noiembrie 2014

    Functionar Relatii clienti, CITI BANK Romania, B-dul Preciziei, sector 6 , Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Selectez clientii bancii care din anumite motive nu-si mai pot plati ratele, le ofer consultanta, indrumare si le prezint solutiile oferite de banca pentru ca fiecare debitor sa isi depaseasca situatia critica prin care trece in acel moment ( modalitatile de ajutor constau in: reesalonarea imprumutului, amanarea uneia sau mai multor rate, sistarea de penalitati, etc).
     Clientul are tot sprijinul oferit de mine, ca functionar relatii clienti pe toata durata contractului.

  • noiembrie 2008 - mai 2009

    Direct Sales Executive, RBS BANK ROMANIA( The Royal Bank of Scotland), Str. Nerva Traian Sector 3, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    •	prospectarea, identificarea si contactarea potentialilor clienti; 
    •	informarea clientilor asupra conditiilor de acordare pentru Cardurile de credit precum si documentatia necesara;
    •	asigurarea de consultanta si suport cu privire la produsul bancar oferit de banca ;
    •	verificarea documentatiei depusa de client; 
    •	intocmirea dosarului de credit si predarea acestuia unui Departament Specializat in vederea aprobarii Cardului de credit.
    

  • iulie 2008 - noiembrie 2008

    Consultant credite, PIRAEUS BANK ROMANIA, Calea Mosilor, sector 2, Bucuresti

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    Activităţi şi responsabilităţi principale
    		Servicii de intermediere de credite, servicii de creditare si servicii bancare constand in:
    •	prospectarea, identificarea si contactarea potentialilor clienti;
    •	informarea clientilor asupra conditiilor de acordare pentru diverse tipuri de credite precum si documentatia necesara;
    •	asigurarea de consultanta si suport cu privire la produsele bancare oferite de banca: carduri de credit, credite de nevoi personale fara garantie, credite de nevoi personale cu garantie imobiliara, credite ipotecare, refinantari;
    •	verificare documentatiei depusa de client;
    •	efectuarea de estimari necesare pentru stabilirea perioadei de rambursare, a cuantumului ratelor de credit si al dobanzilor aferente si consilierea clientilor in luarea unei decizii, potrivit nevoilor acestora;
    •	efectuarea selectiei potentialilor solicitanti de credit in functie de conditiile bancii;
    •	intocmirea dosarului de credit si predarea acestuia unui Departament Specializat in vederea aprobarii creditului;
    
    

  • iulie 2007 - iulie 2008

    Asitent Manager, SC. ERGOLOGIC CONTROLS SRL, Str. Exercitiu, Pitesti, Arges

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Office jobs: Administrativ

    Pentru a fi un bun asistent manager, comunicarea si sociabilitatea sunt primordiale.
    •	promovarea si vanzarea produselor angajatorului, oferirea de detalii, informatii sau prezentari pentru noile produse sau asupra modificarilor aparute;
    •	servicii de consiliere a clientilor; 
    •	asigurarea unei relatii optime intre institutie si clienti;
    •	cunostinte si operari de contabilitate primara (Ordine de deplasare, Ordine de plata, Nir-uri etc.)
    •	Preluarea de comenzi, trimiterea e-mailurilor, fax-urilor, prezentarea de oferte noi clientilor deja existenti 
    

Educatie

  • 2004 - 2008

    Diploma de facultate, UNIVERSITATEA DIN PITESTI (FACULTATEA DE STIINTE ECONOMICE JURIDICE SI ADMINISTRATIVE)

    • Pitești, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B

Limbi straine

Engleza
Mediu
Italiana
Mediu
Romana
Nativ
30%
  • Last update: 05.06.2015
  • Reference number: 120477

Career goals


                            

  • Bucuresti
  • Full time
  • Wanted work domainsFinance Management, Marketing Marketing, Office jobs Secretariat

Skills

Driving license
  • B

Foreign languages

English
Intermediate
Italian
Intermediate
Romanian
Native