120523

Receptioner la SC CONTINENTAL HOTELS SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Deblocheaza date contact
Traduceri ale CV-ului
80%
  • Ultima actualizare: 10.05.2015
  • Numar referinta: 120523

Experienta

  • decembrie 2012 - Prezent

    Receptioner, SC CONTINENTAL HOTELS SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Servicii: Turism

     asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
    - asigura activitatea de informatii generale pentru public;
    - intocmeste planul fondului necesar protocolului;
    - stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
    - pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
    - duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
    - raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
    - raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
    - asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
    - tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri; 
    - asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de �informatii�);
    - preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
    - tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
    - primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
    indeplineste activitatile de protocol;
    - furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
    - raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
    - intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
    - raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
    - raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
    - asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite; 
    - face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate;

  • martie 2011 - mai 2012

    Consultant vanzari, SC DELUXE CARDS SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Vanzari: Vanzari

    Principalele activitati:
    a. Receptioneaza marfurile conform facturilor si sesizeaza in scris neregulile constatate.
    b. Pregateste marfurile pentru expedierea catre client
    c. Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora.
    d. Marcheaza cu preturi produsele din magazin , conform catalogului.
    e. Confirma cantitativ comanda clientului pentru facturare.
    f. Verifica periodic stocurile din magazin
    g. Conoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre toate produsele.
    h. Impacheteza produsele pe care le vinde clientilor.
    i. Manipuleaza marfa.
    j. Prezinta oferta firmei la potentialii clienti
    k. Vinde produsele firmei at�t la clientii existenti c�t si la posibili noi clienti.
    l. Elibereaza tuturor clientilor bonuri de casa.
    m. Propune clientilor existenti noi comenzi .
    RESPONSABILITATILE POSTULUI DE MUNCA
    a. In raport cu alte persoane
    - Coopereaza cu managerul, administratorul,
    - Onestitate si confidentialitate in raport cu persoanele din interior si exterior cu care este in contact
    - Raspunde la solicitarile superiorilor.
    b. In raport cu aparatura si materialele utilizate
    - Utilizeaza cu responsabilitate materialele si aparatura din dotare
    - Anuntarea eventualelor defectiuni aparute
    c. In raport cu sarcinile de munca
    - Raspunde de buna relationare cu clientii existenti
    - Raspunde de mentinerea unei bune evidente a incasarilor
    d. In raport cu securitatea muncii
    - Respectarea normelor de securitate in munca
    - Respectarea prevederilor Regulamentului de Ordine Interioara si Instructiunile proprii de securitete a muncii.
    e. Alte responsabilitati
    - Respectarea programului de lucru
    

Educatie

  • 2009 - 2012

    Diploma de facultate, Facultatea de Limbi si Literaturi Straine

    • București, România

Limbi straine

Engleza
Avansat
Franceza
Mediu
Italiana
Incepator
Spaniola
Incepator
Romana
Nativ

Distinctii

Certificari
Certificat de calificare profesionala -Tehnician in hotelarie-Tourism, Hotel and Restaurant Consulting Group.
30%
  • Last update: 10.05.2015
  • Reference number: 120523

Foreign languages

English
Advanced
French
Intermediate
Italian
Beginner
Spanish
Beginner
Romanian
Native