122101

HR manager la Claret Euro Credit IFN SA

  • România, București
  • România, București
  • Romania, București
  • Romania, București
Afiseaza date contact
Traduceri ale CV-ului
100%
  • Ultima actualizare: 02.09.2017
  • Numar referinta: 122101

Obiectiv profesional

Sa contribui la imbunatatirea activitatii de resurse umane in cadrul unei companii prospere.

  • Bucuresti, BUCURESTI, BUCURESTI
  • Full time
  • Salariul dorit1400 €
  • Domeniile urmariteFinante Banci / Institutii Financiare, Finante Financiar / Contabilitate, Office jobs Resurse umane / Psihologie
  • Disponibilitate deplasare in interes de serviciuPana la 50% din program
  • Disponibilitate relocareNu sunt dispus

Experienta

  • octombrie 2016 - Prezent

    HR manager, Claret Euro Credit IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Planifica si asigura necesarul de resurse umane pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare ale societatii; 
    -	Coordoneaza activitatea de recrutarea si selectia a personalului desfasurata in cadrul societatii;
    -	Participa la intervirile fata in fata impreuna cu managerul departamentului implicat si asigura feedback in vederea alegerii candidatului potrivit ocuparii postului vacant/nou creat;
    -	Stabileste conditiile finale de angajare conform grilei de salarizare stabilita pentru fiecare post in parte;
    -	Coordoneaza activitatea de administrare a dosarelor de personal a personalului din subordine;
    -	Urmareste realizarea procesului de inductie al noilor angajati in cadrul societatii, urmarind evolutia acestora  din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele postului;
    -	Propune programe de instruire anuala pentru personalul societatii; 
    -	Propune programe de motivare si de stimulare a personalului societatii;
    -	Intocmeste si transmite deciziile si comunicarile interne legate de activitatea de resurse umane din cadrul societatii;
    -	Intocmeste bugetul anual al cheltuielilor cu personalui si  urmareste indeplinirea lunara a acestuia;
    -	Propune solutii pentru imbunatatirea reducerii cheltuielilor cu personalul ;
    -	Intocmeste statul de plata lunar;
    -	Inregistreaza si efectueza plata lunara a drepturilor salariale;
    -	Participa la actualizarea fisele de post si a ROI;
    -	Elaboreaza procedurile si instructiunile de lucru pentru activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
    -	Urmareste activitatea de evaluare a personalului societatii;
    -	Intocmeste Organigrama societatii;
    -	Coordoneaza intreaga activitate de resurse umane desfasurata in cadrul societatii (recrutare si selectie de personal, administrare dosare de personal, salarizare si  evaluare a performantelor salariatilor);
    -	Urmareste si intermediaza conflictele de munca;
    -	Asigura desfasurarea negocierii contractului colectiv de munca la nivel de societate;
    -	Urmareste indeplinirea cerintelor legale in domeniul resurselor umane in cadrul societatii;
    -	Participa la sedintele de management organizate de societate, etc

  • august 2015 - octombrie 2016

    HR manager, Contex Digital Electronic SRL

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - It Telecom: Electronice

    -	Stabileste necesarul de resurse umane pentru societate; 
    -	Efectueaza recrutarea si selectia de personal;
    -	Realizeaza interviurile fata in fata si decide impreuna cu Administratorul societatii angajarea personalului;
    -	Semneaza toate documentele legate se activitatea de resurse umane a societatii (contracte de munca, acte aditionale,adeverinte, adrese catre autoritati, etc) ; 
    -	Reprezinta societatea in fata autoritatilor;
    -	Urmareste si raspunde de activitatea de motivare si stimulare a personalului;
    -	Urmareste procesul de inductie al noilor angajati urmarind evolutia acestora  din punct de vedere al performantelor profesionale;
    -	Propune programe de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de departamente si raspunde de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe;
    -	Realizeaza impreuna cu directorii de departamente sisteme de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor;
    -	Intocmeste si reactualizeaza fisele de post ( ori de cate ori este nevoie );
    -	Intocmeste Regulamentul Intern;
    -	Elaboreaza procedurile de lucru privind activitatile de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul societatii;
    -	Urmareste si coordoneaza activitatea de resurse umane a personalului din subordine;
    -	Administreaza contractele cu furnizorii de produse si servicii, urmareste facturile scadente la plata ,etc

  • ianuarie 2014 - august 2015

    Coordonator servicii generale, RSL Leasing IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Verificarea , inregistrare, prezentarea pentru plata a facturilor scadente;
    -	Intocmirea rapoartelor lunare pentru : cheltuielile cu abonamentele serviciilor medicale,medicina muncii, telefonia fixa si mobila, auto din parcul propriu, etc.  
    -	Verificare si confirmarea lunara a conturilor contabile GRSA alocate.
    -	Gestionarea contractelor cu furnizorii companiei (prestari servicii pentru sediul companiei, parcul auto,medicina muncii, paza , etc. ); Verificarea termenelor scadente, solicitarea ofertelor, verificarea si prezentarea pentru autorizare a actelor aditionale la contractele existente;
    -	Verificarea si achizitionarea necesarului de curatenie, protocol si reparatii in sediul companiei. Efectuarea programarilor necesare pentru efectuarea de catre furnizorul de servicii externalizat, de mici reparatii/ amenajari in cadrul firmei;
    -	Gestionarea serviciilor pentru auto proprii si „Pool car”;
    -	Asigurarea desfasurarii instruirilor SSM si PSI , prin furmizorul de servicii externalizate, programarea si pregatirea documentatiei necesare desfasurarii acestora;
    -	Gestionarea cardurilor de acces si pontaj individuale si temporare. 
    -	Gestionarea abonamentelor de telefonie mobila;etc.

  • decembrie 2008 - ianuarie 2014

    Coordonator resurse umane, RSL Leasing IFN SA

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -Intocmirea contractelor de munca si actelor aditionale la acestea, necesare desfasurarii activitatii personalului companiei;
    -Tine evidenta si gestioneaza fisele de post, fisele de aptitudine ale angajatilor companiei;
    -Verificarea statului de plata si a declaratiilor lunare;
    -Gestionarea si planificarea concediilor angajatilor companiei; 
    -Intocmirea comenzilor pentru tichetele de masa, preluarea si distribuirea acestora catre angajatii companiei;
    -Efectuarea platilor pentru salarii in sistemul multicash;
    -Tine legatura cu furnizorul de servicii salarizare;
    -Intocmirea si predarea adeverintelor medicale, de venit si a altor documente solicitate de catre angajatii companiei;
    -Intocmirea si predarea catre superiorul ierarhic si departamentele companiei a rapoartelor lunare specifice activitatii resurse umane (head count, FTE, BNR, etc.);
    -Tine legatura si colaboreaza  cu furnizorul de servicii de medicina munciisi gestioneaza cardurile de sanatate ale personalului companiei;
    -	Tine legatura cu furnizorul de servicii de securitate si sanatate in munca, de prevenire si stingere a incendiilor; Asigurarea suportului pentru desfasurarea instrurilor SSM si PSI periodice, exercitiilor de evacuare si alte activitati specifice;
    -Urmarirea si negocierea conditiilor contractuale cu furnizorii de servicii specifici activitatii de personal, etc:

  • aprilie 2000 - decembrie 2008

    Economist, Romstal Leasing

    • București, România
    • Full time
    • Domeniu - Finante: Banci / Institutii Financiare

    -	Efectuarea zilnica a ordinelor de plata interne si externe ( pe suport hartie, in sistemul intern si in multicash) scadente;
    -	Pregatirea si predarea in bancile finantatoare a dosarelor de creditare;
    -	Depunerea in bancile finantatoare a ordinelor de plata interne si  externe,  a numerarului si altor documente specifice ;
    -	Negocierea si perfectarea depozitelor la termen ; 
    -	Ridicarea mapelor cu extrase, ordine de plata, dispozitii de plata valutare, etc de la bancile colaboratoare; preluarea graficelor de creditarea de la administratorii de credit;
    -	Gestionarea graficelor de rambursare a creditelor ; Calcularea si verificarea ratelor si dobanzilor lunare scadente;
    -	Colaborarea cu ofiterii de cont curent si administratorii de credite din banci ;
    -	Intocmirea rapoartelor lunare si transmiterea acestora catre departamentele cu care colaboreaza, etc

Educatie

  • 2011 - 2013

    Master / studii postuniversitare, Academia de Studii Economice

    • Management
    • București, România
  • 1996 - 2000

    Diploma de facultate, Academia de Studii Economice

    • București, România

Aptitudini

Permis de conducere
  • B
  • Putere de organizare si disciplina
  • Capacitate de negociere si de convingere
  • Flexibilitate si adaptabilitate

seriozitate si profesionalism;
indeplinirea obiectivelor la termenele stabilite.

Limbi straine

Engleza
Mediu
Romana
Nativ

Distinctii

Cursuri / traininguri
Inspector administrare personal; Inspector salarii; Manager resurse umane - tehnici de rescrutare si selectie de personal

Pre-interviu

Cum ti-ai descrie personalitatea?

Sunt o persoana integra, serioasa, perseverenta si concentrata pe detalii.

Care sunt telurile tale in viata?

Imbunatatirea permanenta a pregatirii mele profesionale in domeniul HR.

Descrie jobul ideal pentru tine.

In domeniul resurselor umane.

Care sunt scopurile pe care ti le-ai stabilit in cariera ta?

Sa ma perfectionez permanent in domeniul resurselor umane.

Esti mai motivat lucrand in echipa sau in mod individual?

In echipa

Ce job ti-ar place sa ai peste 5 ani?

Sa am vechime in pozitia de Director HR intr-o companiei stabila, care are potential de dezvoltare si care valorizeaza personalul cu care lucreaza.

La actualul sau fostul loc de munca, care au fost/sunt cele mai importante 5 realizari?

- realizarea instructiunilor de lucru in domeniu HR;
- reducerea costurilor cu servciile externalizate in domeniile conexe HR-ului;
- implementarea sistemului de evaluare a performantelor angajatilor pe baza de obiective.
- negocierea contractelor cu furnizorii de servicii HR;
- imbunatatirea raportarilor HR;
- updatarea Regulamentului Intern;
- crearea unei echipe HR care isi indeplineste la timp obiectivele.

Ce fel de salariu meriti?

Merit un salariu in functie de realizarile obtinute.

Poti lucra dupa termene limita, sub presiune, etc?

Da.

Care a fost ultima carte pe care ai citit-o?

Alchimistul de Paulo Coelho

40%
  • Last update: 02.09.2017
  • Reference number: 122101

Career goals


                            

  • Bucuresti, BUCURESTI, BUCURESTI
  • Full time
  • Salary wanted1400 €
  • Wanted work domainsFinance Banks / Financial Institutions, Finance Finance / Accounting, Office jobs Human Resources / Psychology
  • Availability for work related travelUp to 50% of the schedule
  • Willing to relocateNot willing

Skills

Driving license
  • B
  • Organization skills
  • Negotiation skills
  • Flexibility and adaptability

Foreign languages

English
Intermediate
Romanian
Native